Reminder! Vinn MasterPiece Max Mascara!


Åhh..jag är soo soory för att jag inte kunde publicera detta inlägg imorse som planerat.
Ni gör jag så att jag  tar och förlänger denna tävling till Måndag kl 23.59 så hinner alla som vill tävla även i detta sista tävlingsinlägg vara med!

Förlåt om det kan bli lite stavfel här & var men jag ser typ ingenting...sant...jag är fortfarande sjukt allegisk!
Detta inlägg ska dock handla om  Max Factor Tävlingen och inte om min allergichock,promise!

Är du med i tävlingen? Passa på att maximera dina chanser!
Är du inte med? Tag chansen,helt gratis och det enda du behöver göra för att vara med och tävla är att lämna en kommentar här under detta inlägg.
Som vanligt går det bra att tävla EN gång per person under  inlägg som rör tävlingen.

ALLA kan vara med,bloggägara eller blogglös.
Glöm inte lämna ditt namn,mejl alt. bloggadress om du är med och leker!

Har du en egn blogg får du gärna tipsa om tävlingen och länka,men det är inget krav .

Tävlingen avslutas MÅNDAG den 16 Februari kl 23.59 (förlängd ett dygn)

Lycka till!♥

50 kommentarer
Linda

Jag är med.

Marlene

jag vill tävla igen :-)

Emma

Är med :)

Anonym

Jag vill fortfarande vara med och tävla om denna mascara som sägs vara riktigt bra =)



Hoppas du blir frisk från allergichocken snart. Krya på dig!



Kramar

Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

Nathalie Nilsson

Lita på mig, jag är med och tävlar :)

Lina

Jag är med och tävlar!

beccis

ääär med :)

evamar

Jag tar ännu en chans att vinna! Krya på dig!

Rebeccah

jag är med :D

Mahlin

Jag är med och tävlar igen :)

Robin ^^

jag är med :D

Emma says style, love & rock and roll.

Jag är med :D

Hanna

Jag är med och tävlar :)

Therese

Jag är med:)

ulle

Jag är också med!

annaahonden

Jag vill vara med..

fia

jag är med och tävlar.

LovelyC - Around the world

jag är med :)

Lene-Therese

Jag vill vara med! :D

Nonne

Jag är oxå med! =)

Ellinor

Lämnar ett tävlingsbidrag :)

Lotta

Jag vill vara med

mini

då fick jag en chans till att tävla, good for me! jag fick inte igång mascaran som villiam målade med, den är ökentorr och stendöd. jag ser ut som sju svåra år utan mascara, haldöd liksom. all världens lycka till mig nu! mini

emma

Jag ärsjälvklart med! : )

Ulrica

Åhhhh den mascaran är toppen, den vill jag gärna vinna.

Kajsa

Hanna!

Hur gör jag en pingback? Man måste skriva in en giltig URL - okej jag fattar ingenting... Kram

millah

Jag är med :):)

melinda

för 149 kronor blir mascaran din,

men har tyvärr inte råd med plånboken min.

världens bästa mascara som man måste ha,

som är lite för dyrt för en student som ja’.



oftast deltar jag i tävlingar, men utan resultat,

det har gjort att jag blivit lat.

jag kämpar med bidrag som ingen lägger märke till,

men att vinna, det är det enda jag vill.



men det finns en chans genom att böna och be,

så jag ber dej hannah att mascaran till mej ge.

evigt tacksam skulle jag dej vara,

om jag vann denna, underbara!



puss och kram! /[email protected] :)

Lene

här kommer mitt tävlingsbidrag!

Cecilia k

jag e med

Frida

Jag är med gumman!

finaste

Jag är med =)

Och glad att dina ögon är bättre igen :)

nadja

jag är med och tävlar :)

MiaHB

Självklart vill jag vara med!

Bettan

Bettan

Det blev lite fel på förra kommentaren. Ville bara säga att jag är med och tävlar :) Hoppas du blir bättre snart :)

Maria

Jag är med och tävlar =)

Anne

Med!

pania

I'm in :)

Nanna

Jag är med!

Martina

Jag vill vara med:D

sara

jag är med

Sari

Jag är med! Är det min tur att vinna?

Emme

Jag är fortfarande med! Håller så många tummar jag kan! ;)

Ha en bra kväll!

Kram!

Jeanette

Jag vill gärna vinna!

Martina

Jag är med!

Michaela

Jag vill vara med :-)

Anita

Jag är med!

mikkaelo

jag vill så gärna vinna :)