Reminder! Sista Chansen att Tävla om Dior Addict Ultra Gloss!



Ikväll avslutas tävlingen om Dior Addict Ultra Gloss.
Passa på att vara med eller att dubbla dina chanser genom att tävla under detta inlägg också.
Som vanligt går det bra att lämna en kommentar per person och inlägg som rör tävlingen!

Alla kan deltaga,med eller utan blogg.
Har du en egen blogg får du gärna tipsa om tävlingen men det är inget krav.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress om du är med.

Tävlingen avslutas ikväll Lördag den 7 Februari kl 23.59.

Lycka till!♥

Torsdagstävlingen är förlängd till Söndag kl 23.59.
Ikväll ska jag berätta mer om de fina produkterna du är med och tävlar om!
42 kommentarer
Cecilia K

Fortfarande med

sara

jag är med!!

Emma says style, love & rock and roll.

ok jag är med igen :D

Johanna

jag är fortfarande med

Sandra

im in

Alexandra

jag är med :D

T.

Jag är med:)

Hanna

jag är med :)

Ellinor

Jag vill gärna vara med :)

♥ SimplyMalin

Jag är gärna med och tävlar. :D

M08

jag är med :D

Amanda

jag är hemskt gärna med ;>

Emma

Jag är jättegärna med :)

TusenkramEmma

Emme

Jag är jätte gärna med!

Kraaam!

Elina

Jag vill fortfarande vara med och tävla :)



Trevig helg!



/Elina

fia

jag är med och tävlar.

Anonym

Jag vill vara med och tävla. :)

Nanna

Klart jag vill vara med!

Emma

Jag är med och tävlar nu också:)

Jessica

Klart jag är med och tävlar. Kan behöva lite mer glam shine nu när jag är tillbaks i bloggträsket:)

Millah

Jag ä rmed :):)

Martina

Jag är med!

Anonym

Jag vill vara med!

Michaela

Jag vill vara med!



(fick inte med namnet nyss)

Malin

I'm in! :)

Kajsa

Eftersom jag är en sann gammal läppglans-addict så måste jag ju såklart tävla!!

Lina

Som jag har sagt tidigare så är jag självklart med och tävlar!

Anne

Med!

Miss Agda

jag vill vinna!

Kajsa

Count me in!

Karina

Ja är med =)

Anna-Lena

Jag är med och tävlar.

Anita

Jag är med!

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna

Bettan

Hejsan!

Vill gärna vara med och tävla.

Många kramar :)

Matilda

Jag är med! =)=)

Elsa

Då skriver jag en liten kommentar här med då:)

Pernilla

Still in;)

emma

Jag är fortfarande med :)

Robin ^^

jag är med :D

Linda

My god, bara måste ha detta!jag vill vinna!

Emma

Å jag är med! Skulle vara härligt med ett nytt läppglans och från Dior dessutom =)