News från Sassoon & Apoliva! Glöm inte att tävla!



Kanske lite väl opitmistiskt av mig att skriva att jag skulle blogga om dessa produkter igår kväll.
Men jag tänkte göra det..sedan kom lite annat i vägen..promise..but here we go!

I min Torsdagstävling så lottar jag ut fina nyheter från Sassoon och Apoliva.
Jag tänkte skriva lite mer om produkterna då det kan vara av intresse för er!

Sassoon lanserar en ny serie som heter Sassoon Professional Colour Care.
Schampot Illuminationg CleanVibrant Condition och Deep Treat ingår.
Dessa produkter ger fantastiskt skydd åt färgat hår samtidigt som dom ger lyster och gör håret mjukt och smidigt.
Man ska kunna använda schampot varje dag på färgat hår utan att färgen bleks.
 Det återställer kvaliteten och glansen i färgat hår.

Produkterna i serien kostar mellan 255-275 kronor.
Jag håller på att pröva schampot och balsamet.  
Inpackningen Deep Treat ,värde 275 kr ,lottar jjag ut till någon av er!

Apoliva släpper en ny serie som heter Apoliva Care.
De fyra första produkterna som kommer är  Milt Schampo , Milt BalsamDuschcreme och Bodylotion.
Produkterna ihåller bla. Provitamin B5,honungsderivat,sheasmör och vitamin E.
Priserna ligger mellan 34.50-49 kronor och säljs på Apoteket.

Ni har chansen att  vinna Sassoon Deep Treat inpackningApoliva Milt Balsam 
och Apoliva Bodylotion här hos mig!


För att tävla lämnar du en kommentar om att du deltar.
Du kan tävla HÄR eller här under detta inlägg du just nu läser.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
TRE vinnare dras och slumpen avgör vilken produkt du vinner.
Tävlingen avslutas ikväll Söndag den 8 Februari kl 23.59.

Lycka till!♥
29 kommentarer
sara

jag är med! :)

helena ♥

ROligt med en tävling, jag är med :)

anna

Du har väl inte missat min tävling där du kan vinne en fin sjal och ett armband från h&m?

Emma

Jag är med:)

finaste

Jwg är med =)

delinda

puss gumman! det börjas idag =)kramar

Emma says style, love & rock and roll.

jag är med :)

fia

jag är med och tävlar .

Marlene

Jag vill tävla

Erika

jag vill vinna

Giulia

hejsan



hur är det med dig allt bra idaG??



klart jag är med och tävlar :D

T.

Jag är med:)

Millah

Jag är med :)

Anna-Lena

Jag är med.

Mahlin

Jag är med :)

Ellinor

Då detta är något jag verkligen skulle vilja vinna, lämnar jag en "lott" även här :)

Rebeccah

jag är med :)

Nanna

Jag är med!

Martina

Jag är med :-)

MiaHB

Jag vill gärna vara med, hoppas på tur!

Anonym

Jag är med!

Linda

Of course är jag med i dina underbara tävlingar..!men vinner sällan,typ aldrig=(

Detta kit hade suttit fin,fint

Michaela

Jag är med!

Amanda

åh, är hemskt sugen :)

jag vill gäärna vinna :)

Anonym

Jag är med!

Anne

Med!

Liz

Klockan är 23.17 jag mår uruselt och jag bara måste få vinna det här. Febern kommer och går, frossbrytningarna åxå. näsan är täppt men rinner i alla fall.

Matlusten är borta, men törstar så kopiöst.

Snälla gör mig åtminstone lite glad.

Kram från Liz :(

Liz

Klockan är 23.17 jag mår uruselt och jag bara måste få vinna det här. Febern kommer och går, frossbrytningarna åxå. näsan är täppt men rinner i alla fall.

Matlusten är borta, men törstar så kopiöst.

Snälla gör mig åtminstone lite glad.

Kram från Liz :(

Att ha det gott

Jag är gärna med