New Stuff...



Här ovan ser ni några nya produkter i mitt badrum.
De två första är helt nya på marknaden också så det ska bli kul att pröva och se om de håller vad som utlovas!

Fick ju två paket (eller påsar då'rå) med bud som jag lovade visa ,men det blir kanske imorgon?!
Det var från Vidal Sasson och Apoliva iallafall.
Har även fått ett paket från Micael Bindefeld ab idag som jag ska öppna sedan. Spännande!

I morgon är det ju ny Torsdags-tävling och jag tycker det bådar gott för att ni ska kunna vinna trevliga vinster;)!
6 kommentarer
Anna-Lena

Är så nyfiken! Önskar dig en trevlig kväll!

SEX AND THE CITTY

Nu ligger enkäten uppe: http://www.finest.se/articles/article.php?aid=2610

Ellinor

Julafton i februari? Ja, det borde man kanske införa i varje svenskt hem :P Haha, skämt å sido...Julstressen räcker det att uppleva en gång om året.

Hoppas att du får användning av dina nya produkter.

Kram

mia

spännande, den i mitten vill jag veta vad du tyckte om:)

Olelsi

Svar; Ta det lugnt, det e ingen fara!! Stressa inte för min skull. Dä ä lugnt som vi säger hän öppe!!



Kram Nettan i Hälsingland.

Petra

Roligt med nya, spännande produkter att testa =)