Melodifestivalen! Kvällens ModeHissar och Dissar...



Som vanligt har designern Marina Kerekidou satt sina modebetyg på kvällens startåtta i Melodifestivalen.
Kort och gott kan man säga att paljetter still going strong och att  variationen är stor mellan åttitalsstuk,orientaliskinspiration och nutid!

Anna Sahlene är jättesöt i sin paljettklänning.
Det är min modefavorit i kvällens startåtta.
Agnes är ju alltid fin vad hon än tar på sig .
Studio 54 inspirerade partystassen med guldpaljetter passar perfekt på henne!



Dessa ovan lyckade dock inte lika bra och i kvällens starfält återfinns faktiskt årets första modenolla i Melodifestivalen 2009
Det är gruppen Star Pilots som lyckas med bedriften att få 0... i stilpoäng!

Med två små..nåja..barn hemma så är ju Melodifestivalen nästan tradition.
 Musiken är inte direkt my kind of coctail ,men det ju kul att kika på kläderna om inte annat ..och äta massa smågodis.

Skulle förvåna mig om inte Agnes gick vidare ikväll,ska bli kul att se hennes performance!

Kikar du ikväll?
5 kommentarer
delinda

haha roligt med modemissarna ;) kramar

Ellinor

Jag har dessvärre inte så stort val med en schlagerfanatiker under samma tak. Som tur är håller även laptopen mig sällskap.

Kram

Sophy - What U See Is What U Get.

vissa hade nog passat bäst i en sopsäck :p

jag ska se d, hålls ju i min hemstad ikväll =)

Emma

Absolut kollar jag. Det är nästan ett måste, även om jag tycker att glansen och magin har falnat lite. Med det är tradition.

Clara

agnes var så himmelens snygg! skulle vilja bära hennes stass på party.