Inte..en rosa?


Vi ska ut och kika på en Laptop till William idag.
Han har ju en stationär men den är kass. 
Inom en snar framtid kommer våran lilla familj ha 4 datorer..mina tre mobila bredband kanske  kommer komma till användning?;)

Vi har lite olika krav när det gäller datorer.William och moi.
Mitt enda krav är ungefär att datorn ska vara rosa....nästan.
William vill ha en dator med 4 GB-RAM, hög/bra processor ,stort grafikkort och så ska den absolut  inte vara rosa!

Vi får se vad vi kan hitta...

Vad gör ni denna Lördag den 28 (sista) Februari 2009?♥
11 kommentarer
Mia

Shoppa och kolla på schlagern :) Själv då?

Ellinor

Jag gillar min blå LG, den funkar också bra:D

Emma says style, love & rock and roll.

Haha, hoppas ni hittar en åt honom som är o-rosa! Jag vill ha en rosa!!

sandra

Jag har en vit macbook och är ganska nöjd. Har fortfarande inte vant mig vid mac.

Idag har vi haft fotbollsturnering med mellankillens lag.

Ha en bra dag !!

Nina

Ikväll blir det birthday party hos vännen, nu vila en stund =)

Hotness

Tror det är svårt att hitta en bärbar med tillräckligt med kraft för att fixa tunga spel.

Niklas Eriksson

Har inte gjort nåt speciellt, kikat på lite bandy bara. Hittat den perfekta datorn åt din grabb: 5010205336.aspx" rel="nofollow">http://www.dustinhome.se/pd5010205336.aspx



Ha en trevlig fortsättning på lördagen!

/Mvh Niklas

Ellinor

Tror att det är en tjej- resp. killgrej det där med krav på teknik. Själv går jag också mest på utseendet även om jag sedan dess jag träffade Daniel även lärt mig ett och annat om processor, grafikkort osv :P

Hoppas ni hittade något som föll i smaken iaf.

Kram

Kajsa

Mac ska det va!

Lina

Ni kan kika på Dell (www.dell.se), där får ni ju bygga ihop de hur ni vill :) Och de finns i andra färger än rosa ;)

emelie

åh, det är så jävla snyggt med en rosa laptop :D