Hur många semlor har du ätit idag?



Idag har jag ätit semlor två gånger vid diverse fika så jag tyckte det räckte att köpa med mig två semlor hem till killarna.
Min semelkvot är mättad denna Fettisdag!
William gillar inte mandelmassa och petar liksom lite fint i sig semlan och tar bort med en tesked det han inte gillar....
Elliott däremot älskar semlor och slukar dem med hull & hår..bokstavligt talat..som ni ser bevis på ovan!
Alla äter vi semlor på vårat eget lilla vis......

Hur många Semlor har DU ätit idag?
22 kommentarer
Fia

Ingen alls , gillar inte semlor!

sandra

Ingen !! Fast jag älskar semlor skulle kunna äta hur många som helst tror jag.

Ida

Jag har bara klämt i mig en, tyvärr. Skulle kunna äta flera stycken till det är så gott!!!

Frida

1 - den var goood!!

ulle

Åt en alldeles nyss, men skulle lätt kunna få i mig en till! Sååååå himla gott!!

Anna-Lena

Jag har inte ätit en enda semla. Finns inte i Tyskland och jag orkar inte baka:)

Anonym

Åt en alldeles nyss, men skulle lätt kunna få i mig en till! Sååååå himla gott!!

Irina

Jag har ätit så många semlor tidigare att jag beslöt att låt bli idag av alla dagar. :-) Blev en liten bit bärpaj istället. Men jag kommer att sakna de där fluffiga underverken enda fram till nästa februari.

ulle

Svårt att få till en kommentar idag. Namnet försvann på den förra men det är jag.

Mia

Noll faktiskt :) Gillar inte semlor. Men sambon har två på sin lista, gills det? ;)

Dilek Isabelle

haha söööööt :) åt fan igen :( tarigen imorgon!!!dudå????

Millah

Lite mer än en halv selma och de räckte gott och väl hahaha

delinda

ingen haha, det blir på tors ;)

Angelicas Closet

Jag har ätit en.



Kram

Nina

Nä det blev ingen, kanske idag =)

Emma

Bara en än så länge har jag ätit :P

Alexandra

Inte en enda! Skam!! Fast jag gillar i och för sig inte grädde... men älskar mandelmassan och brödet :) Ha en skön onsdag! Fy vad söta dina killar är förresten. Gillar frisyrerna :)

Ellinor

Ja det kräver sannerligen sin teknik att äta dessa bakverk.

Själv nöjde jag mig två små varianter av semlor, vilka smakade smaskens :)

Hoppas du får en härlig dag.

Kram

mini

åå han är ju söt din lille! när jag fick lämna sjukhuset kom jag hem till ett uppdukat semmelbord, jag åt min egen och villiams halva som han hade pillat bort mandelmassa på. ljuvligt gott! kram på dig! mini

Jeanette

Jag känner att jag är i minoritet just nu för jag gillar inte semlor.

Ellinor

INGEN i år faktiskt. Jag tycker visseligen inte att de är så goda, men det hör ju till att äta en per år i alla fall!

Anki

Ja brukar i vanliga fall ev äta en semla, men är nog uppe i 4 st vid det här laget, så min semmelkvot är oxå mättad

Ha det bra