Friday och jag är verkligen bra på att gå igenom min mejlbox..

Idag är det FREDAG och det känns underbart! Någon som inte håller med ?
Hade en urstressig dag igår,minst sagt.
Ovanligt? Ni har inte sett mig skriva det någongång förr här? ;)

Gick just igenom min mnst sagt överfulla mejlbox och såg att jag fått en inbjudan till efterfesten för "Män som  hatar kvinnor" på Sturecompagniet.... igår ...för mig och en vän.
Jag tänkte per automatik osa för den festen kunde kanske vara kul att gå på...men ...sen insåg jag ju att det liksom är Fredag förmiddag just nu och att festen var igår ...Torsdag....



Tycker någon kanske att jag borde bli bättre på att gå igenom min mejlbox i tid?
Är ni bra på att HELA TIDEN hålla koll på ALLA mejl?
18 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

Haha men jag får aldrig sådär roliga saker i mailen så det är nog inget viktigt jag missar!

Anonym

roligt att höra:) ha en underbar fredag!! kramar

Helle

Synd att du missade den! Jag har läst böckerna som är fantastiska om måste verkligen se filmen. :)



Jag är rätt så fanatisk när det gäller att kolla min inbox. Är jämt orolig att jag skall ha missat något viktigt! Men jag är nästan lite för mailberoende tror jag nog. :P



Ha en fin fredag!

Petra

Haha - jag har stenkoll på de flesta av mina mejl, men så tillbringar jag ju hela dagarna framför datorn också =)

Kajsa

NEJ jag är kass på det.

Sen så är det ju alltid nåt fel på min mail... och min telefon... och och och... kanske är det jag som gör fel (tex har en överfull inbox)!

sandra

jag håller koll på alla mail jag får till min design-mail, mina privata är jag däremot KASS på att hålla koll på :P

finaste

Jag använder hotmail, och har superstart.se som startsida när jag ska in på internet. Där kan man lägga in sin hotmail, tidningar man läser.. ja allt som innehåller rss egentligen. Himla bra, så missar man inget :)

HannahSthlm

Petra: Haha..det värsta är ju att jag också jobbar via datorn och skummar igenom både privat & jobbmejl typ hela tiden..men ändå lyckas jag missa att öppna en del!Not good.. Sen när jag tar mig tid..så är det ibland försent..kan handla om enstaka timmar bara!Jag ska verkligen försöka avsätta mer tid i framtiden till att inte bara skumma ignom mejlboxen hela tiden utan verkligen öppna mejlen ...också:)!

delinda

känner igen mig där haha =) har olika mail för olika ändamål så ibland blir det kaos. kramar!

Ellinor

Måste se den filmen, böckerna är ju så bra!

Frida

Usch, jag är också såå dålig på att rensa! Ha en mysig fredag! :-)

Ellinor

I och med att msn mer eller mindre jämt är igång här hemma så ser jag direkt om jag fått mail. Brukar oftast läsa dem direkt, men är inte fullt lika bra på att svara :P

Hoppas att du får en något lugnare fredag.

Kram på dig

Lady Humpalot

Japp, försöker rensa varje dag, typ facebookmejl och sånt skräp annars byggs det bara på tillslut får man sitta o sortera en timme...

Linda // Absolut Glam

Jag har järnkoll på mailen! Men är tyvärr ändå skitkass på att svara. Kan vi dricka champagne snart? Jag är DÖLESS på att vara sjuk!

Angelique

Jodå, mailen kollas x antal gånger per dag.. sen att jag bara får tråkiga spamreklam mail är en annan sak ;)

Camilla

Jag är lite dålig på det där... Men sämre är jag på att sortera in mail i mappar, ibland lyser in korgen rött och jag vet inte i vilken ände jag ska börja...

sara :)

jättesöt blogg ! :)

<3

Miss Agda

Vilken supersöt bild på dig! :)