Be my Valentine...Louis Vuitton Heart Coin Purse



Hur toksöt är inte denna lilla Venis Heart Coin Purse från Louis Vuitton?
Jag är kär!
En abfab Valentine-gift även om priset på ca 3 600 kr kanske kan avskräcka en och annan.



Dessa pincetter av märket SweezeHeart är också adorable ,finns hos Accessora
Just nu är det 20 % Alla Hjärtans Dag-rabatt på dem så varför inte passa på?
Den röda kostar 231 kr och den rosa 256 kr  (limited edition ).
Kanske något till mamma, bästa tjejkompisen eller dig själv?
Denna pincett ska tydligen vara grymt bra ! Jag vill ha....den rosa!

Kika in hos Accessora för fler fina Alla Hjärtans Dag-tips!

Kommer du fira Alla Hjärtans Dag eller tycker du bara det är onödigt?
Roligt att höra din åsikt!♥


(Själv älskar jag små Valentine's-gifts men det behöver ju inte gå över styr....kanske?;)

13 kommentarer
JOSEFINE

godnatt :D

Frida

Jag och min sambo har vår tvåårsdag 10/2, så jag firar hellre det än alla hjärtans dag. Skulle man få en liten blomma eller så den 12:e så är ju det också roligt i och för sig... ;)

Elina - Den svenska blondinen i Florida

Åhh vad fina! Den rosa var ju grym... :)

Elina - Den svenska blondinen i Florida

På Alla Hjärtans Dag ska jag förresten äta godis och junkfood hela dagen! Har ätit hälsosamt sedan den 5 januari men på lördag blir det dags!!! ;)



Pussssssss

Niklas Eriksson

Alla hjärtans dag är väl en trevlig dag att fira.

"Venis Heart Coin Purse" - smycket var gulligt.

Men från mig får du nog bara ett fotomontage :).



/Mvh Niklas

Ellinor

Jag är inget stor fan av alla hjärtans dag. Tycker mest att det är en komersiell ploj. Varför bara bry sig om sina nära och kära så där lite extra under en speciell dag och inte varje dag?

mrsmodesty



Åh, jag kikade in på acessora, men som vanligt var det mest "tjejiga" presenttips. Vad sjutton, har man en man vill man väl ge honom något lite mer "manligt" än ett rosa smycke, men som vanligt är valentinepresenter mest rosa/röda pluttenuttiga grejer eller typ raklödder -trist!



Jag har dock investerat i Pilgrim smycken till mig själv som jag ska ha på valentine. Visst är det kommersiellt att handla inför valentine, men jag är ingen storshoppare i vanliga fall så det stör mig verkligen inte. Älskar extramys så jag är såååå glad att det är valentine snart, då blir det trerätttters middag och hela kitet. Men det innebär ju inte att jag struntar i maken&barnen övriga dagar, men det är ju mer vardagsslit då, av naturliga skäl ;-)

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Vi är bortbjudna till vänner den dagen så då får det bli firandet. :)

Vera

Vilken fin blogg du har Hannah! Kommer du från Stockholm?



Puss

Att ha det gott

Jag tycker att det är härligt med Vallentins dag

Man behöver inte ge så dyra saker en liten ask med chokladhjärtan för en tjuga kan räcka

Ulrika

Tror inte jag ska fira nåt. Men pussar väl min kille en extra gång.

Lene

Jag tycker att det kan vara trevligt att iaf laga lite god middag och kanske ge en liten present..

Hanne

Vi bruker å ha en ekstra god middag på Valentines Day, og vi kjøper en liten gave til hverandre. Alltid hyggelig med en presang:)