Bayswater Oversized Clutch? Hiss eller Diss?



Ögonen är inte riktigt bra än så jag tar det lite lugnt med aktiviteter som behöver skarp syn.
Jag ska försöka dra och presentera lite vinnare ikväll,men jag lovar inget!
Huxflux kommer en flod med tårar fast inte är ett dugg ledsen.
 Forsar värre än ett vattenfall och man(jag) är inte beredd när det kommer.
Mascara och kajal på hela kiderna...men tänk vilken bättring på ett dygn ändå.
Jag ÄR glad!  JAG KAN JU SE!

Ännu gladare skulle jag bli om någon önskebönhörare (? )skulle vilja ge mig denna 
ROSA  Bayswater Oversized Clutch från Mulberry.
Jag är ju totalt Lost n Love med allt som innehåller Bayswater i sitt namn och allt som är rosa,denna clutch är inget undantag!

Vad säger DU om Bayswater Oversized Clutch? Hiss eller Diss?

7 kommentarer
Elina

Jag inte riktigt bestämma mig om det blir hiss eller diss..nånstans mitt emellan hehe

delinda

hoppas du blir bättre gumman =) jag säger hiss!

Linda

Väldigt mycket hiss!

Anonym

hiss:) jag gillar färg!!!

A M A N D A

Hiss! Älskar små, fina väskor och det här var verkligen inget undantag! :)

Emma

Den var ju riktigt söt^^

Så det blir hiss för mig också.

Marika

Diss för mig! Har aldrig fastnat för rosa...