Återblick.....

Om fem dagar fyller min blogg 3 år! Helt sjukt att det har gått så snabbt...tre år!
Men samtidigt...vad gjorde jag innan bloggen? Har jag inget minne av alls.
Sälvklart gjorde jag massor av saker,det är bara det att jag inte minns hur livet var utan blogg,jag har liksom glömt det.
Precis som jag har glömt vad jag egentligen gjorde innan jag hade barn.
Om man varken har blogg eller barn så måste det med andra ord betyda att man har oändligt med tid över..kanske?:)
Man är på gym,ser på tv eller läser en bok? Typ?
Ja jag vet inte..all min vakna fritid går till min blogg och mina barn,nästan.
Men jag tror det finns dom som är ännu djupare nere i bloggtäsket än jag,jag bloggar tex. inte när jag är på fest,det ni!
Här är den första bilden jag någonsin publicerade på bloggen,på mig och Elliott tillsammans.

Saknar den lilla sötnöten så himla mycket.
Har varit ifrån honom i fyra dagar och det är så himla..tyst..hemma.
Det är så rent och tyst och lugnt..och..det är ingen som spiller på golvet eller leker koja i soffan..men gosh så vi saknar honom!

Ska plocka fram fler "old pics" från bloggarkivet de närmsta dagarna,kan vara kul med lite återblickar både för er och för mig ..kanske! ♥

(Ska ju tillägga att alla bilder inte är roliga att se när man går igenom arkivet, en del är ju mindre lyckade ..om man uttrycker sig milt)

11 kommentarer
Madde

Jag vet i alla fall när jag började läsa din blogg. Det var den 18 februari 2006, således när din blogg var nystartad. Jag hade då en väääldigt dålig dag med lågt självförtroende men du kommenterade det inlägget med att jag duger som jag är. Då reste jag på ryggen, om en ung vacker tjej säger så om mig måste det ju vara sant. DET är något som gör din blogg värd att läsa! Kram, Madde

Josefin

Härlig blogg kul och läsa, 3 år har du haft din blogg=) Kul själv skaffade jag min för 1 mån sen typ=) ///josefin

Nina

Om jag inte minns helt fel så började vi att blogga på samma dag för 3 år sen, vad tiden går =)



Ha en härlig helg hannah!

delinda

åh en sån söt bild på er gumman =) kramar

donnasandra

Hihi återblickar är roligt. Många av mina bilder från när jag började för fyra år sedan är borttagna...inte för att jag hade några intressanta bilder ändå ;-)

Sassy

Vilken söt bild!

Ja, visa gärna fler bilder ur arkivet!



kram

ulle

Tror faktiskt att din blogg nästan var en av de allra första jag läste när jag började i bloggvärlden.

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Men vad kul att flera verkar ha varit med från starten! Stor Kram till er och till er andra också såklart:)!

Ida

Kul med tre år! Min blogg har inte ens fyllt ett än ;)

Anna-Lena

Det är aldrig bra att överdriva något, så det är bra att du inte känner att du behöver blogga jämt som en del andra gör.

Marika

Tiden går ju så fort!