Wednesday Hug for Leona Lewis...

 
Alla från England är inte ett ufo...ni vet...typ...

 

I NEVER wanted to se my baby cry...that's it why...

Om det så är det sista jag gör så ska jag aldrig ge upp det jag tror på!
(Många JAG ovan..men det här är MIN blogg)

I helgen delar jag och Elliott ut julklappar till hemlösa.
En Hello Kitty-filt,en tan(d)borste med vilda djur, en mascara?
En liten flaska Champagne med rosa snören?
Vi får se vad vi kommer på!
Det är alltid tanken som räknas.
Klyscha?
Nej!
Och vi köper och slår in dem helt själva! (Imponerande va?;)
Gör det du med...

(Ja då! Jag ska absolut kolla leg på de hemlösa så ingen under 18 år får i sig olämpliga saker! Do NOT Worry!)

XoXo♥
8 kommentarer
Ellinor

Vad fina ni!

Fantastiskt initiativ och bra att ta med Eliott också. Det är många barn som inte får möjlighet att se skillnaderna i samhället.

Kram

HannahSthlm

Ellinor: Såklart! Nästa generation är vår framtid. Vi måste lära dem skillnaden mellan rätt och fel...men som vanligt kör jag en light-version när Elliott är med;)! Elliott älskar att vara ute i snö,slå in paket framför Bolipompa.. och att ge paket...så hur kan detta gå fel?:) Kram fina Ellinor!!

HannahSthlm

Ellinor: Oopps..boliBompa..en bokstav hit o dit..:)

BELLYBUS <3

Vem vann tävlingen?

HannahSthlm

BELLYBUS: Vilken tävling?:)Jag hoppas alla vinner i den viktigaste tävlingen som existerar på jorden just nu! Om du menar parfym lr tvål så visar jag dem i morgon!Det kommer!:) kram

Olelsi /Nettan

Vilket bra tips, att ge till de hemlösa. Jag har själv tagit emot jul-sommarbarn i från Ryssland som bott på barnhem. Vilken lycka att se deras tindrade ögon på julafton. Ett minne som jag aldrig kommer glömma. En jul satt vi under Åhlens parkeringen då han fått en sparkcykel av min mormor. Det var den enda plats som var snöfri. Vilket leende och vilka skratt det gav från denna grabb som annars aldrig ens skulle få en julklapp.

På sommaren när han lärde sig att cykla....

de barn som bodde på området kom och sa du vet din kille som håller på att lära sig cykla, ligger i buskarna. Men han ruska på sig lite sen fortsatte han och han lärde sig cykla här hos oss.

Nu blev det ett långt inlägg....

Men det finns så himla mycket man kan göra för dessa barn som tex skicka julpaket osv.



Ha en bra kväll och hälsa din grabb att detta är värdefullt arbete även om han ibland tycker det är mindre kul. Men han kommer minnas detta när han blir äldre.



Vilken fin mamma du är som verkligen tänker på de hemlösa och för detta vidare genom din son. Massor med stjärnor till Er!!

BELLYBUS <3

Jaha, haha oj. Är för ivrig bara :p hehe

Bim HD

s

Inte för att jag är hemlös - men jag väntar fortfarande på paket, ändå ;)

Må så grankott... kramis...