Eamon Vs Frankiee? Shape Up!

 

Var en förebild! Gör som Marcus Birro!
 Skänk något till SR/SVT och kampen mot klockan!


 
Sova kan man göra i graven..typ...


 

Vän: Vad händer?
Jag: Händer?
Vän: Vad är det som låter i bakgrunden?
Är det en pingvin som har fastnat i brödrosten? Har moraklockan hakat upp sig?
Jag: Nää..det är bara mina barn..och valrossar..typ...du vet...de små raringarna..de bråkar bara lite om vem som ska ha sista biten i Aladdinasken..typ..
och vem som ska ha den bästa xbox-kontrollen...och vem som ska ha sista glassen ...och...och...nu tror jag de tävlar om vem som kan hänga längst i kristallkronan utan att den rasar ner på julkrubban...och...
Vän:  Är inte dina barn syskon? Glass? Det flyger ju istappar ute!
Jag: Mmm.....You do NOT have to tell ME that...Gosh...Scary!!
Har inte TID att prata...Och jag äger inte någon moraklocka!
Vän: ?!
Jag: Nu hänger kristallkronan upp och ned...och och och... det gör moraklockan också....och ...jag har fått glassen i håret..och trippelnöten har hamnat i min LV-pochette....f**k..Goood Juuul...Puss!Vi hörs!



XoXo♥
0 kommentarer