Pingviner Valrossar Rehab Snö Hollywood UFO Istapp Porslinstomte Jul?

Och så Brittany...MY heart will NEVER heal....
Jag säger som Ashton!
Världen har förlorat en till SOLSTRÅLE.

(But Hey...It Is JUST A LIFE...Smiiilee!)

This life IS a sick version of life!

(Brittany Murphy fick sitt break genom filmen Clueless från 1995.Brittany hade en av huvudrollerna och spelade mot 90-talets största Hollywood-prinsessa som hette..heter...Alicia Silverstone. Stulna År där Brittany spelande mot Angelina Jolie (hon..den där...hon..den tatuerade GALNA flerbansmamman som skyr media OCH slänger ringar från Brad varje vecka OCH adopterar barn från olika världsdelar i raaaasande fart...)och Winona Ryder (den superrika snattaren ni minns?)är en annan minnesvärd film med den nu avbrupt avlindna Hollywood-strålen
Själv har jag huvudvärk. Trist va?Kanske är det bara E.T som spökar i hjärnbalken? Plötsligt händer det?Funderar på om Stitch eller Yoda ska ersätta guldstjärnan i vår vita plastgran. Jag söker även en stand-in till krubban eftersom Elliott tappat Jesusbarnet i pepparkaksdegen.Stiillla Natt.Crap!!
Förmodar att jag nog ändå borde vara tacksam över att jag fortfarande har tillgång till ...till..till...YouTube...i alla fall...Little Miss Sunshine is NOT dead.
Stilla Natt.Heliga Natt.Allt ÄR Frid.Hoppas jag hinner platta håret i tid...Typ..)

XoXo


2 kommentarer
Sassy

Det är så sorgligt med hennes alltför tidiga död...

HannahSthlm

Sassy:Ja! Människor borde få en chans att växa upp, man lever ju bara här och nu just nu...liksom...vad vi vet?!Supersorgligt med alla på denna jord som inte får leva sitt liv så som de borde få/fått..och förlorar nära,kära och förebilder..suck:(Kramar!