Parfym ÄR också viktigt!



Gillar du parfym och det glammiga livet? Check this out!

 

6 kommentarer
Daniel

Lovely!



Du ska 11.12 å intervjuas av veckorevyn dvs den helgen e jag i sthlm.



Vi borde absolut ses över en drink. Maila gärna!

HannahSthlm

Daniel: Skulle vara super. Kul med VR oxå!;) Jag mailar. Ska kika om jag är i stan då men jag tror det:) Kramar!

Giulia

åå, jag luktade runt här om dag på killparfymer, letade till mn pojkvän, hittade beckhams signature parfym som luktar underbart gott !! baslukten är bäst !:

Ellinor

Jag köper aldrig parfymer, men hoppas faktiskt på att tomten kommer med en i år. Har du något bra tips som jag kan hinta honom om ;)



Kram

mia

Stora favoriten är Euphoria och jag vet garanterat att tomten kommer med påfyllning denna jul (har köpt presentbox till mig själv).

Fröken Parfym

Jag köpte också Beckham Signature till pojkvännen i julklapp. Härligt frisk doft som gör att jag myser i hans närhet. En annan schysst herrparfym är Armani Code, riktigt fräsch!