När Fashion Möter Huligans


Mtt ansikte ser bevisligen rätt softat ut på denna bild. Wierd!
KAN det vara en ALIEN eller kanske Lindsay Lohan som trixat med min Nikon?
Typ.. när jag vände mig om för att ta skon?
Vad tror du? Gosh! Confused!!


Vi fick välja ett par skor ur den nya combocollectionen Bianco+ Hummel.
Svårt att ta snabba beslut. Yepp!Men ibland är det nödvändigt.

DET VAR ju det paret skor ur den kollektionen som kändes mest jag.
Egentligen var ju valet enkelt.Men svårt. Men enkelt. Ändå.

Varför bära något som inte är du? Våga bära det DU vill bära!

What=Bianco + Hummel = SANT( för jag har ju FAKTISKT sett skorna med egna ögon)
Where=Vid pressbrunch på Bianco, Gallerian STHLM.
Date= 3/12 2012 2009.

Vad händer EGENTLIGEN när man KOMBINERAR ett par sexiga stiletter med ett par coola sneakers?
Jag vet! Ett av BEVISEN kan ni se mig hålla i handen ovan.

Våren 2010 lanserar danska Bianco Footwear och danska Hummel den första
GEMENSAMMA Bianco-Hummel Kollektionen.
Släpps i butik 22 Februari 2010.
Ett intressant samarbete med vision att skapa NÅGOT NYTT och COOLT och UNIKT.



Träffade snabbt några fina bloggtjejer som också var på pressbrunchen.



  Sko från Bianco Footwear S/S 2010.  Wanted! Wanted! By ME!

Tack till Bianco Hummel & Polhem PR!
5 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

coola!

Ellinor

Det ska verkligen bli spännande att se resten av kollektionen.



Kram

giulia

härliga skor !!!:D

Camilla

Jag har lite svårt för det där med sneakers med klack... Nope inget för mig, det ska vara antingen eller tycker jag

Kramar

Julia

Hej!

Kika in på vår blogg och kom till vår VIP-KVÄLL på onsdag! Ta med alla dina sko-älskande vänner också!

Goodiebags, snacks, tävlingar och annat spännande!



/Julia

BIANCO FOOTWEAR, Haninge