Make Believe!

   
Vinster ni vunnit här kommer att skickas ut. Jag glömmer ingen.
Ny tävling kommer också.
Jag lovar bara inte när. Kan vara smart att inte LOVA saker man sedan inte kan stå för.
Om man gör det så kan man faktiskt bryta mot marknadsföringslagen. Punkt

Oppps!

Skrev jag att JAG skulle posta en ny tävling i går?
KAN (ska) man TRO på precis allt man läser?
TUR i oturen att jag inte lovade. Som en hel del andra har gjort de senaste veckorna.
Lovat saker som sedan visar sig vara lika sant som att jorden är platt som en pannkaka.
Sagt en sak men menat en annan.
Typ...

Någon som jag HAR LOVAT att INTE svika.
Vet ni vem det är?
Det är såklart lilla Elliott. 
Jag sviker inte er heller. Jag har försökt.
Har jag LOVAT
NÅGOT VIKTIGT...
Räkna med att JAG då står för mitt ord! 



Jag har nu en tidsfrist på trettio minuter att hitta den PERFEKTA JULKLAPPEN till adventskalendern i skolan.
Annars är jag körd! Awww!

Vet någon exakt HUR jobbigt det ÄR att vara körd i en sexårings ögon?

Make Belive Believe Everyone!♥
2 kommentarer
mia

Hoppas du lyckades med ditt uppdrag, ha det gott och nu får jag röra datorn igen efter låååååååååååångt uppehåll...

Ellinor

Jag hoppas att du redde upp allting tillslut.

Det är skillnad på att medvetet bryta ett löfte och faktiskt inte ha möjlighet att uppfylla det av olika anledningar ;)



Kram