Maaaamma! Har DU blivit ett KakMONSTER?

 
Synd att denna tjej..typ..inte lever längre..Hon var OCKSÅ begåvad....OTUR..Crap!

E:Maaaama....Maaaamma...

Jag: Mmm...Mamma kommer snart...och pysslar...
Kom INTE in i badrummet bara.
ALLT är TOPPEN gubben!

E: Här ÄR jaaag mamma!
Vad göör du?Kräks du?

Jag: Nopp!..Såklart jag inte gör...

E: Fuuuult att ljuga mamma!

Jag: Jaaa..Nu ändrade sig mamma..Ta-daaa!!
Mamma TROR att mamma kräks MEN mamma får ÄNDÅ skylla sig själv.
Det finns värre saker gubben!

E: VÄÄÄRE? Kan DU bli ett KAKMONSTER nu?

Jag: Ja! Nej..!!Eller..Vem vet? Nej!

E: Men VARFÖR kräks du? Har du fått kräksjukan maaaama!
Det är ju JUL ju
!

Jag: Jul?..Jaa...MEN...Mamma åt en pepparkaka förstår du.Mamma var dum.
DET gör INTE mamma om!

E: Varför ser du inte glad ut då?Om du inte ska göra OM det?

Jag: För att mamma kom just på att vi INTE kan ge de hemlösa pepparkakspaketen.
Och..Och..Och..
Vill du testa paketen med Delicatobollarna?

E: Ohhh...Du ÄR bäst mamma!

Jag: FÖRLÅT!
Verkligen FÖRLÅT sötis! Nästa år?
Mamma bara skojade! Rör INTE påsarna!
Och paketen...Och...X'''**..
DET var INTE KUL. MAMMA VET DET.
Sorry Sorry!
Vill du ha ett..en...ett..en..vindruva?
Neeej...nu...tar vi lite...lite...typ...luft?
Kul va vännen?

Juulmys
!♥

Min sista video INNAN jul (The You Tube Freak That I Am)är paxad för
 PRINSARNA i mitt LIV!
Mamma älskar er mer än till månen och tillbaka! Do NOT ever doubt that! 

Och ALLA som har ett hjärta kvar! Puss

DEN videon finns under lilla mediarapporten som följer från den 23 December 2009!

Gunnar har blivit nermejad av plogbil Bocken är bara ett skelett
  BoyZone Gately's obduktion är klar ("Bara lite åderförkalkning av... typ..osunt liv...")
En stjärna till på rehab Carola tar med fansen till Betlehem
Beväpnad TOMTE rånade banken...Liten Tvååring DOG efter påbackning..Blev förlamad och fick tyvärr sparken..Han tvingas sitta och sova efter krock..
Här kan du hitta GRISFRIA recept för en grönare julhelg.. Det var nog INTE svenskar ändå som STAL Auschwitzskylten...

JULEN STUNDAR!



Stilla Naaaatt!

XoXo
2 kommentarer
Ellinor

Usch och fy för att behöva knäböja framför keramikguden. Hoppas att du snart piggnar till igen!



Stor kram och GOD JUL!

Linda

God Jul Hannah



Kram