Hannah is very NOT in love.....


"Dear Mister President"
Vi lär våra barn att säga FÖRLÅT om de gör något dumt.
De får liksom med sig det i ryggmärgen.
Det betyder på enkel svenska=  det sitter där det sitter och går inte bort.
Barnen i Sverige har fått mycket att bära i både ryggmärg,lårben och hjärna.
I tanken. I hjärtat. I sina drömmar.
Borde inte du avlasta dem lite?
Du har ingen du vill säga FÖRLÅT till?

(och just nu vädjar jag inte till the president of The United States)

(Om det bryter mot FRA att ha önskningar så ber jag vänligen säkerhetspolisen att maila mig på [email protected]
Jag kunde nämligen inte se en paragraf ang. förbud om önskningar i FRA-lagen.Eller i någon annan lag.Kanske läste jag bara fel? )

 

Kanske kan vi få se ett ärligt leende den 1 Januari 2010?
Från någon med ett hjärta!
6 kommentarer
Ellinor

Hmm...hängde inte riktigt med där, men det var kanske meningen :P

Hoppas du får en mysig fredag!

Kram

HannahSthlm

Ellinor: Tack sötnos! Ibland kan man inte förså allt på en gång. Det är inte så att alla svar presnteras med fetstil utan man måste ibland gräva flera dygn i lera för att hitta dem... Du blev inte klokare av detts svar heller va? Jag är ledsen men du kommer få svar med tiden. Tyvärr kan inte jag ge dig dem. Det måste andra göra som har det som sitt jobb!Som får lön för att göra just det jobbet!Jag är inte heller en av dem som sitter inne med alla svar. Jag gillar bara historia,litteratur,musik,smink och mode...du vet..:) Jag har skrivit det förr va?:)



Trevlig Fredag!



MassaKram fina du!

favolosa

Ett tänkvärt inlägg med viktiga länkar och en underbar låt. Starkt!

HannahSthlm

Ellinor: Förlåt att mitt svar till dig innehöll väldigt MÅNGA stavfel.

Ville bara säga det..förlåt..det ska inte upprepas!

Vem gillar slarviga svar? Det är tummen ner, ALLTID!



När jag korrade hittade jag väldigt många fel (fast i mitt fall var felen bara stavfel..det finns större fel man kan göra sig skyldigt till. Dock är det ju alltid bra att säga ett förlåt mer än ett förlåt mindre!)

OCH..Stress är faktiskt nästan alltid dumt.

Ny lag här på min blogg-Bojkotta stress!

Man ska inte försöka göra flera saker samtidigt..iaf inte jag!:)



Massa Kram (igen) finaste Ellinor!



favolosa: Tack! Blev jätteglad för din kommentar!

Ha en fin weekend! Kramar till dig!

mia

Jag brukar vara rätt bra på att säga förlåt om jag gjort något dumt, ha en fin Fredag, kram.

Ellinor

Jag tror att jag förstår lite mera nu i alla fall (kollade aldrig på de länkar som fanns med i texten).



Alla har vi någon någon och något vi vill borde och vill be om förlåtelse för, men en egenskap som jag tycker är än viktigare är att faktiskt kunna förlåta.



Jag hoppas att du får en trevlig helg.



Kram