Från A-Ö! En bra DVD-box att ge bort till liten eller stor!

Elliott:Hörru du mamma!
Vad är allemansrätt,annullera och auktoritär?
Jag: Vem sa det? Jag har ju varit med dig varje sekund senaste dygnet gosgubben...
Elliott: Men maaamma! 
Jag kollar ju på A-Ö med Hedvig och Ugglan Helge.
På din lilla rosa dator. Har du glömt bort den? Du bara gör paket till hemlösa.
Nu undrar Ugglan Helge varför det inte finns ugglemansrätt.
Finns det ugglemansrätt mamma?Finns ugglor?Finns TV? På riiiiktigt?
Vad betyder "Glömsk är drömsk"?
Hedvig säger att det är skillnad på generationer.
Vad är generation?Vem är Kennedy?Har näsan celler?
Är akrobat och byråkrat samma sak? Vad är en ordakrobat?
Kan man vädra så att öronen trillar av?Det säger ju Hedvig ju!
Jag: Ugglor och TV finns!Mamma svarar snart på det andra vännen...
5 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

jag var livrädd för ugglan när jag var liten, haha :D

Ellinor

Frågar man ingenting, får man ingenting veta ;)

Det är roligt att han är så pass intresserad i alla fall :)



Kram

Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Hihi underbart!!!!! Lär honom ALLT nu så skickar jag min lillkille till din sen när det är så dags:)



hoppas du har det bäst gumman!



kramar

fia

ojoj många frågor hihih dom är så härliga med sina frågor . Nästan jämt iallfall.

önskar dig en riktigt god jul .

stor kram .

Camilla

Ja titta så pedagogiska barnprogra som fanns när vi var små! Varför är de inte så längre?

Kramar