Finns SNÖ på RIKTIGT?



Vad tror du? Yes or No (T) ?



Det var faktiskt inte vi som attackerade poven...bara så ni vet..typ..

Jag är riktigt ledsen att jag inte kunde hålla mitt löfte till er som väntade på vinster från mig innan jul.
Kanske har JAG brutit mot marknadsföringslagen?
Kanske har JAG INTE gjort det?

Jag väntade och väntade och väntade ...crap...

Frågan svävar bland rymdskepp riddare isbjörnar och prinsessor....och ...och...
Kanske kan du komma på svaret själv om du funderar lite?

En julklapp som försvinner KAN vara bra.
En julklapp är egentligen en väldigt liten sak att hänga upp sig på.
Vad gör det om 100 år?
Inga roliga "ursäkter" för er som väntat på glittriga silkespaket med rosa snören.
Jag önskar verkligen att en utebliven julklapp skulle vara en hemsk sak.
I Wish...


Bättre ljuga en gång för LITE än en gång för MYCKET?
Jag talar inte i tungor...Jag mår bra...Jag ser inte pingviner i sömnen...
SMHI varnar för ett kraftigt kommande snökaos!
Aha...DÅ måste ju snö finnas?

Ni kan fortfarande lita på att jag kommer dela ut vad jag är skyldig er.
Att lova något för att sedan bryta löftet, DET är INTE en sång för mig! ♥

XoXo
4 kommentarer
Christine

GOD JUL! :-) Hoppas dagarna varit mysiga och att resten av helgen blir superbra!



Kramar Christine

Olelsi /Nettan

God fortsättning på Julen....



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Ellinor

Nej, vad gör väl det om hundra år...



Jag hoppas att ni hade en fin jul, att Eliott fått leka lite i all snö och att ni alla mår bra.



Själv avslutar jag officiellt julen idag (eg. igår em.). Nu är det äntligen back to normal som gäller igen.



Stor kram

Maja

Haha, vilka sköna bilder=)