Varför får bara NI fylla år DÅ?


Klänning från Thailändskmarknad
Halsband Pilgrim o Gina Tricot
Armband Chanel
Hårspänne med stenar från Ba Byliss
Sammetsleggings från Gina Tricot
(syns ej på bild)
Weedges från Gucci (syns ej på bild)


Gäsp! Underbar dag och en himla trevlig afton.Trött!!

Dagen började & slutade med en söt Elliott argare än ett ilsket bi,men annars tiptop.
Imorgon vill Elliott ha bricka,ljus och paket på sängen.
Sång vill han också väckas till.
Sankta Lucia går bra om vi inte vill sjunga "Ja må han leva".
Varför ska bara William och jag få fylla år hela tiden och inte han? Vaa?
Inte enkelt att förklara logiken i detta fenomen för en sexåring.
Och Elliott är en väldigt vääldigt bestämd liten underbar varelse ska ni veta!

Han pussade och kramade mig under hela middagen på Göteborg.
Lite åt han också,såklart. Men han var nästan min siamesiska tvilling.
DÅ var avundsjukan över alla födelsedagar som bortblåst.
Fick paket även av lilla Elliott som han köpt själv med storebror.
Too cute!♥
Visar imorgon och då kommer mer pic's från min födelsedag.

Tack Merci Thanx och så...för alla Grattis!
Va himla söta NI ÄR♥
6 kommentarer
mindy

Godmorgon söta..Fina bilder.Ha en skön onsdag..

Sassy

Det låter som du hade en jättemysig födelsedag!

Och en restaurang som heter Göteborg kan ju inte vara fel:)



kram

Camilla

Hur kunde jag missa det här då?



Stort grattis dagen efter!



Många kramar från mig

Ellinor

Oh, stackaren. Kan inte vara lätt att förstå varför alla andra blir uppvaktade med tårta och paket och inte man själv ;) Hoppas att han förstod i alla fall och kunde njuta av dagen tillsammans med er!

Kram på dig

Anna-Lena

Grattis i efterskott!

Lotta

Grattis !!!