Auktioner och papper...

Jag TROR att jag lever.
Jag har liksom bara råkat ställt några lådor med papper här,ca 30 stycken.
I mitt förråd. Har nu suttit och sorterat dessa förbannade papper och rivit sönder det jag inte behöver ha kvar. Allt med andra ord. Nästan!
En syssla som tar en bra bit längre tid än vad man först tror,garanterat!
Testa det om du vaknar upp en dag och inte har något inplanerat.
Dagen rusar fram och huxflux ser du inte papprena längre för det är bäcksvart ute.
Men det finns papper kvar. Som gömmer sig där i mörkret..Phu..Ta-daaa.

Lagt upp aktioner på Tradera och fler kommer om jag hinner imorgon.

Supersnygga jeansshorts finner du här


Leopardtopp hittar du HÄR




Gud vad jag MÅSTE sova nu! Ni vet att den här veckan är en hemsk vecka i mitt liv va?
Snart blir allt normalt !Ca 57 timmar till flyttbussen kommer!

Puss!♥

Som vanligt GLÖMMER jag ingen! Väntar du på en vinst eller paket så skickas det så fort jag hinner!
Jag är ledsen att denna vecka är så stressig! Alla kommer få sina saker! Håll ut!
6 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

LÅTER som att du har en del att göra. Ta hand om dig i allt det här också!

Camilla

Hoppas det snart lugnar ner sig så du kan ta allt i lite lagom takt istället. Kram

Ellinor

Trots att det är mycket stress så tycker i alla fall jag att det är ganska skönt att få göra en rejäl rensning hemma emellanåt. Det blir liksom som en rensning även för själen.

Hoppas att du överlever de sista timmarna och att du snart är hemma i lugnet i Hammarby Sjöstad igen.

Kram

delinda

lycka till sötast =) kraaamar

Selmaah :)

hahaha typiskt har också haft en stressig vecka. Ja du fullt upp med stress hahah men vi får hoppas att andra veckor blir bättre.

// mvh selma

Mia ❤

Låter jobbigt det där :) Lycka till! <3