S F W

Idag gick startskottet för Stockholm Fashion Week och mina  fina  bloggprinsessor är på invigningsfesten på Cafe Opera just nu.
Jag hoppas ni har det underbart raringar och dricker ETT glas champagne för mig också!♥

Själv navigerar jag fram här på landsbygden (nåja)bland kartonger,gamla barnvagnar och en salig röra kläder .
Jag känner mig så långt från fashion och glam som det nog bara går just nu.
Saknar Sthlm,mina älskade barn och mina vänner.
Drömmer mardrömmar om att kartongerna inte ska hinna packas klara och märkas ordentligt innan flyttfirman ringer på porttelefonen.

 Inte en droppe champagne för mig denna vecka. Det är bannlyst!
Flytten kräver PRECIS all min energi och attention. Lovely!

Jag kommer inte hinna med en enda liten smula av Stockholm Fashion Week.
Bara så att ni vet!
Hade gärna gått på söta Lindas Golddiggervisning på NK at Onsdag och på Behind Fashion på Cafe Opera at fredag.
Behind Fashion är nämligen den största danska fashionshowen i Sverige någonsin med danska designmärkena SAND och Charlotte Sparre.

Kajsa kommer försöka klämma in så många visningar hon kan under S F W så håll ett öga på hennes blogg om ni är intresserade av modeveckan.
Mia kommer också updatera.

Det finns en del happenings som inte kräver inbjudningar även under denna pressvecka .
Helt kört är det inte för allmänheten!
Viill du läsa mer så hittar hela programmet för S F W här!
5 kommentarer
Käthes mode & skönhet hos Amelia

Jag drack ett glas rött för dig! :) Hoppas ni har det trevligt!!

Ellinor

Tråkigt att du missar höstens upplaga av STF men du får ta igen det senare i vinter :)

Hoppas att du fick en god natts sömn och slapp allt för otrevliga mardrömmar om flyttkartonger.



Kram på dig

Kajsa

TRIST att du inte hinner med nåt av veckan... Men jag kommer nog tyvärr inte hinna så mycket jag vill, heller :(

Vi måste ses snart!

Kramar :)

Ellinor

Jag missar massa kul denna vecka för att jag jobbar och har varit sjuk... Suuuuck!

La Linda

Trist att du inte kunde komma! Nästa gång! :) Kram!