Älskade WILLIAM! 14 år IDAG!

IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR VÄRLDENS BÄSTA WILLIAM's FÖDELSEDAG!



Grattis Grattis GRATTIS DEAR Oscar William Sebastian.
Hela 14 år idag den 24 Augusti 2009.

Tänk att du nu är en äkta fjortis och jag som just tyckte att jag var 14...Oppps..tiden går fort;)!

Elliott och jag har varit uppe och fixat och trixat med födelsedagsbricka,paket och sådana bestyr sedan klockan 05.30.GÄSP;)!
William blev glad för den emenenta uppvaktningen och fick bla:
G-Star Raw Undies,Fred Perry-tee, Converse-hoddie,solisar,pengar och godis.
Allt kom inte med i kollaget ovan men vi hade det ganska stressigt! Vi skulle ju äta MYSFRUKOST också!

Elliott hade gjort ett jättefint kort som han skrivit själv och Champagnen är från Jam Jam om någon undrar!
Choklad är den gjord av.
Den äkta varianten av champagne får vänta MINST fyra år till innan JAG hänger den runt halsen på William i allfall.


Om någon som känner oss lite mer privat läser detta och brukar komma på våra augustikalas.
 Vi har inte glömt bort er eller någon!
Jag har haft så mycket senast veckorna!
 William och jag kommer ha en gemensam födelsedagsfest i slutet av September med specialbeställda tårtor och hela balunsen.
Det SKA ABSOLUT bli FÖDELSEDAGSKALAS! Bara inte JUST NU!
DÅ är förmodligen inredningen klar här så man även kan navigera fram genom våningen.
Alla inbjudningskort skickas ut i September!♥

Ikväll blir det restaurangmys med den närmaste familjen o vänner.
Fira LITE måste man ju även om man lever i ett flyttkaos!



Ovan: När William fyllde 12 och 13 år.


Och har ovan....11 år!
Vad liten William var! Och var liten Elliott var!
TÄNK att Elliott har samma Pippi-nattlinne NU som 2006.
Hans absoluta favorit sovklädsel även om den mer liknar en t-shirt vid dagens datum......

Hörs ikväll!

P & K♥

12 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

Grattis till din fjortis :D

Hanne

Håper dere får en superfin dag:)

Nina

Grattis till W =)

Hoppas att ni får en superdag. Kram.

Lene

Grattis till honom!

Anonym

Gratta honom från mig.Vad fin han är.

mini

happy happy birthday! kram från mini & villiam

Ellinor

Stort grattis till William!

Det är skrämmande hur fort tiden går, men samtidigt så roligt att se hur barn växer upp och utvecklas.

Hoppas att ni får en riktigt mysig födelsedag.



Kram



PS! Hur gick det med överföringen av bilder, hittade du minneskortsläsaren eller löste det sig i alla fall?

fia

grattis till stora killen.

The Queen of The Kitchen



Min Älskade "Lilla" Snuttas...



Tiden går ju Alldeles FÖR Fort!

Det är ju helt Galet att han redan är 14år!!

Vart tog Tiden & Åren vägen??



Ge Världens Bästa & Underbaraste "W"

en MEGA STOR Grattis-Kram & Puss från Mig!

( & Självklart en Stor Kram till "E" oxå!

Hälsa att Leya saknar honom Massor ;o)



Hoppas att Dagen blir Über Ab Fab

& att Ni Mår & Har det Bra Allihop!



Massa Kärlek från Mig & Princess Leya !

MOAH

;o¤



P.S.

STORT Grattis (2tim i Förskott) & Massa Varma Kramar

till Dig med Såklart!

;o)

D.S.



delinda

ett stort grattis =) hoppas ni har en lovely dag! massa kramar

Camilla

Grattis till William!

Så söta de är dina killar



Kram

giulia

Grattis i efterskott!:P hoppas ni hade kul igår :D