A Wonderful Saturday....



I am a surviver. I am gonna make it...ehm...

Värsta kaoset här. Absolut.
Flyttfirman kom en timme för tidigt igår så det blev verkligen bara FÖR STRESSIGT.
Jag hade inte en chans att förklara VAD som skulle slängas och vad som skulle flyttas med.
De sjutton svarta sopsäckar jag fyllt till bristningsgränsen slängdes såklart men resten...

Halva krukväxter som sett sina bästa dagar.klädpåsar jag skulle skänka bort till vänner.defekta resväskor.påsar som skulle till tippen etc.
ALLT löst SKRÄP kom med HIT!
Ser ut som man hamnat på MYRORNA just nu ungefär.
Ni vet...Ett glas här.En ljusstake där.En lampa.En sopborste.Ett märkesfynd...
Allt i en (o)salig mix.

Hade textat FÖRRÅD på ca 15 kartonger som hamnade i mitt sovrum.
Ägnat halva dagen åt att bära ner dem i källaren.

William är på The Voice och Elliott sover sött.
(När han inte sover sött slänger han ut kartonger,eller innehållet vill säga)
Själv hör jag...inte The Voice..men någon speaker för Midnattsloppet...
Bra akustik här..Låter nästan som han står nere vid bryggan och vrålar.
Hade gärna gått på The Voice afterparty på Cafeet ikväll.
SÅKLART kan jag INTE (vill inte) lämna Elliott som jag inte har sett på över en vecka .
Och.....Såklart MÅSTE jag fortsätta med dessa trötta kartonger som jag levt i de senaste dygnen!

Men NU är vi i allafall HÄR.
Här där vi planerar stanna några år ..så ...
Vi är nöjda!
Trötta..kaotiska..men nöjda!


Kanske packat upp till JUL?

(Söndagstävling imorgon! Missa inte! Bloggen blir sig själv igen inom en SNAR framtid♥)
5 kommentarer
- H*

- haha good luck !

Ellinor

Skönt att vara på plats i alla fall. Nu återstår bara arbetet med att packa upp och organisera allt.

Lycka till!

Kram

Mia ❤

Skönt att själva flytten är avklarad iaf :) Jag flyttade in här i maj, men har inte riktigt kommit i ordning än ;)

delinda

härligt att ni är på plats =) ta en liten paus gums, innan uppackning. massa kram

Molly

Då vet jag vad jag har att se fram emot i mitten av november ;-)