Rosor & Champagne...



Intensiva dagar! Men TREVLIGA.
Födelsedagarna avprickade från "too do".
Laxen på Göteborg är så excellent.
Rek. varmt!
Vilken mysig middag vi hade där igår!
Tack inblandade sötisar!♥

Till barn kan man "få allt" på vuxenmenyn men i halv portion.
Tom. hamburgare lyckades köket få till i en exklusiv variant.
Elliott såg skeptisk ut men även HAN åt. Bra betyg!

Ska visa presenterna lite mer ingående vid tillfälle,men ni ser lite..kanske?

Ska snart bädda ner mig i en filt på lilla balkongen och bara "vara".
Blicka ut över sjön.En minut eller fyra.Så vackert när man ser alla ljus från Södermalm på kvällen.
Tror att Skatteskrapan är det högsta huset jag ser...lite pinsamt...men helt säker är jag inte!
Från andra balkongen i mitt sovrum ser jag GLOBEN i allafall.
LIte lite lite av Globen.På den fronten råder inget tvivel...

Imorgon blir det såklart ny Torsdagstävling!
En ny stressig dag med lunchmöte och pressvisning blir det ockå!
Beautysleep behövs!

P&K!♥

Tack IGEN för alla GRATTIS.
 Nu ska jag inte skriva mer om födelsedagar på..ett tag!;)

4 kommentarer
Ellinor

Ser jätte mysigt ut!

Hoppas att du fick en härlig stund ute på balkongen. Det är så skönt att bara vara för några minuter.

Kram på dig

Nina

Åh härliga bilder =) Sugen på att testa GÖTEBORG nångång!



Ha en bra dag.

delinda

underbart gumsan!!!

Att ha det gott

STORT grattis i efterskott