Strike a pose...



William hade en kulig födelsedag.
Vi var på Svea Bowlinghall vid Odenplan och sedan blev det middag på Hard Rock Cafe.
Det var första gången Elliott bowlade och han blev lite förbryllad över alla skor man kunde välja på..och alla klot!
Arg var han också för att kloten var för tunga. I andra omgången började det dock ordna upp sig,även för honom.
William satte tre strike..tror jag...och vann båda omgångarna.
Som sig bör när man fyller år!♥
Själv är jag faktiskt hyfsat bra på bowling.
Det kan nog ses som en merit för min del inom sport med runda föremål.
Jag suger verkligen på tennis,golf och fotboll......

Vilken bollsport är din favorit?
(Bowlingklot kanske inte egentligen räknas som BOLL men..aja..)
4 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

ååh mysigt med bowling.

Jag har ingen direkt favorit men jag tackar inte nej till bowling iaf ;) Annars innebandy kanske :D

Millah

Min favorit bollsport är innebandy, spelade det i många år men var tvungen sluta med det :(

Ha en bra dag

Kramar /m

Ulrica

Jag har nog ingen favorit så men en omgång bowling tackar jag inte nej till, det är alltid trevligt.

Ellinor

Ja må hon leva, ja må hon leva...STORT GRATTIS på födelsedagen!

Hoppas att du får en riktigt härlig dag!

Kram