Resa Rosa Trött....



Im alive!
LITE mycket just NU men jag ska försöka updata här mellan varven ändå för att icke tappa förståndet.
Behöver breaks och att gå utanför dörren lär jag kanppast hinna med.
HATAR att packa och slänga saker,jag är för sentimental för sådant här!!

Igår blev det stressigt såklart. Lunchmöte,fika,hem till Sjöstaden och hämta dator,väska,smink...
Beställt den OOMBOKNINGSBARA biljetten men hade bokningsnummret  på mailen.
MILSLÅNG kö till servicedisken av pensinärer ....Inte en chans att hinna fram i den kön inte!
ALLA vet vi ju att t-centralen är ett mecka för banditer så där inne vid servicedisken och alla pensionärer kändes det ändå TRYGGT att slänga upp min rosa laptop.
Försöker FOTA inkorgen med bokningsnummret för att allt ska gå SNABBARE (10 min till tågets avgång),går INTE BRA.
Får slänga upp mitt lilla rosa block och min rosa penna som jag alltid har i väskan och skriva av..bråttom,bråttom...lång kö till automaterna där man ska knappa in bokningsnummret också..och förhoppningsvis få ut BILJETTEN..attans...

-Jaha! Men står du här och LEKER lilla vän?
(Pensionär ca 76 år)

Hu....Tänk om alla tror att jag LEKER på dagarna när jag försöker vara effektiv med mina rosa laptop's ?
(har TVÅ).
Då framstår man ju som mental-patient hux flux! Den som ändå hade tid att LEKA....WoW!

Nästa gång kanske jag borde investera i en....Blå?♥

(Och jodå..Jag kom med tåget och jag VET att man kan boka sms-biljett.Flera flera massa gånger NÄR jag gjort det har den inte kommit,sant..något för SJ att se över kanske?)
4 kommentarer
Linda - dar & choklad

Glöm inte tävla om Michael Kors klocka verd nästan 3000 SEK,

och så har du ochså möjliget å köpa 10 st. halsband till 195 SEK inkl frakt - jag har flera paket; http://dar.blogg.se/2009/july/saljes-10-st-smycken-fran-selmi-collection.html - dom er verd ca 1000 SEK:-)

Att ha det gott

Lycka måste vara att ha en laptop och slippa dela dator med tonåring

sandra

Hejsan ! Skulle du vilja rösta på "sandra" här:`

http://miimo.blogg.se/2009/august/finalisterna-ar.html ? Skulle betyda jätte mycket , den

som vinner får en kryssning med båt, jag tänkte nämligen bjuda min föräldrar,

så det skulle betyda jätte mycket :)

Ellinor

Hoppas att du kom iväg tillslut. Jobbigt när det blir så där stressigt. Du får försöka ta det lite lugnt nu när du befinner dig på annan ort :)

Kram på dig