Reminder! Vinn Hudvård från Apoliva



Ikväll (Fredagen den 7 Augusti) klockan 23.59 så avslutas min tävling där du kan vinna hudvårdsprodukter från Apoliva.
Passa på att vara med eller att maximera dina chanser i lottningen!

För att vara med och tävla så lämnar du bara enkelt en kommentar att du deltar.
Som vanligt går det bra att tävla EN GÅNG per person och inlägg som rör tävlingen.
ALLA kan vara med,bloggägare lr blogglös.
Glöm inte namn,mail samt ev. bloggadress i din kommentar bara!

Har du en egen blogg får du SJÄLVKLART GÄRNA låna min bild och TIPSA dina läsare om tävlingen!

Jag lottar ut två välgörande ansiktsmasker,ett paket med underbart bra scrubrondeller samt en sollotion.
Fyra vinnare med andra ord!

Tävlingen avslutas FREDAG 7 Augusti klockan 23.59.
VINNARNA presenteras SÖNDAG 9 Augusti ca 22.00.

Trevlig Fredag & Lycka till!♥
15 kommentarer
Millah

JAG ÄR MED :):)



Kramar

Milena

Åh jag vill vara med, min födelsedag var igår och den enda som firade mig var min söta lillasyster som gjorde en chokladtårta!

Min hy är förjävlig nu också och skulle behöva bli lite ompysslad!



KRAM

evamar - tävlingsblogg

Anmäler mig igen. :)

Lene-Therese

Jag som åker till Grekland snart!! :D Låt mig vinna! :D

Amanda

vore ju kul att vara med i (:

Kelly

kmr inte ihåg direkt om ja har sagt innan om ja varit med men säger väl igen då :P

Susanne

Jag är med!

Linda

ja e meee & vill vinna!!

jeanette

jag vill vara med :)

therese

Im in!!

Linda

fortfarande med

Cilla

Jag är gärna med!:D

Erika Nordin

jag vill vinna

Marita

Jag är med.

CherryCheek

Still in!! :D