Marc By Marc Jacobs FLIGHT OF FANCY! Hiss eller Diss?



Jag älskar ju Miss Marc ....
Vet flera som ogillar henne men inte jag!
Hur skulle jag kunna DET liksom?

Marc by Marc Jacobs nya Flight of Fancy är jag inte alls lika kär i.
I min värld ser motivet ut som flummig tavla.
Glädje? Sorg?Djur?Moln?Lilla My?
Konst kan ju vara abstrakt och spännande...men..
Detta konststycke till shoppingbag från Marc by Marc Jacobs får en diss av mig!

Vad säger du om FLIGHT of FANCY Leather Shopper?
Hiss eller Diss?

8 kommentarer
Sofia [gaspedal.blogg.se]

det får en diss av mej!

Millah

Åh vad roligt, hoppas verkligen man har turen :)

KRamar

Millah

ÅH vad roligt, hoppas verkligen man har turen :)

Kramar

Anonym

har helgen varit bra?

kram www.enlitentax.blogg.se

rebecca

tyvärr diss..

#Rebecca Sv

Diss, inte riktigt jag.

www.aramian.blogg.se

Den var ju söt :P

CherryCheek

Diss på väskan! Ser ut som ett sådant där hantverk gjort av någon funktionshindrad, inte för att vara taskig, men du förstår säkert vad jag menar ;) Hehe