Ettan Åttan Gäsp...

Idag börjde Elliott i ettan!
Min baby som har blivit så STOR.
Killarna har börjat i en privat skola där klasserna ändå inte är åldersgrupperade som i vanliga skolan,men ändå!
Ettan är ettan...skolpilkt..inget mer lekis.
William har börjat åttan. Läskigt!
Trötta är vi alla och killarna sover redan båda två.
Sjukt mycket de här senaste dagarna.
Gäsp...Imorgon hoppas jag att jag vaknar upp PIGG och i allfall orkar läsa mina favoritbloggar.
Sakta men säkert börjar jag få LITE ordning på flyttkaoset.
Lite...alltså...

P&K♥
10 kommentarer
delinda

fort tiden går =) kram

Sandra

Haha aw, tiden går fort alltså :)

Ellinor

Att tiden går fort märks nog allra tydligast på barn och i deras utveckling.

Skönt att ni börjar få ordning i allt kaos och att du kanske har möjlighet att hitta en lugn stund här och var?

Kram på dig

Skönhetsbloggen!

:) Naw.. Redan!

Emma says style, love & rock and roll.

Så stora pojkar du har :D

Anna-Lena

Tiden går verkligen fort! Skönt att flytten börjar ordna upp sig. Det är jobbigt att bo i ett hem fullt av kartonger och man vet inte var man har sina pinaler.

Irina

Vad kul att flytten är över. Lycka till med uppackningen och kom ihåg: alla grejer behöver ett eget hem. Går så mycket fortare att röja upp sen när de ligger framme och gästerna ringer på dörren. :-)

mini

viliam började också ettan igår! det var en STOR dag för oss båda, en ettagluttare och en mamma till ett skolbarn. jag var mest nervös av oss två! kram! mini

Lene

Tiden skyndar verkligen förbi! Lycka till med flyttkaoset:)

sandra

Men jaaaa tiden går så himla fort. Mina killar börjar ettan och sexan imorgon. Helt otroligt !!!