En fin kille...och en himla massa saker!

Guess What?
William har kommit hit.
Åkt tåg själv. Ok han är ju snart 14,men ÄNDÅ!
Så himla underbart att träffa prinsen när jag inte sett honom på ÖVER en vecka.
Pratat.Pratat.Pratat OCH packat!
Gotland hade varit ok men Elliott uppskattade Medeltidsveckan LITE mer än sin storebror.
Vi har ätit pizza på balkongen i den mörka augustinatten.
Mysigt med mörka kvällar igen så man kan tända ljus! 
Kom på att det var det första jag ÅT "på riktigt" sedan förra fredagen när jag var med A på Göteborg.
Vad bra det går för mig att laga mat när jag inte har några barn som MÅSTE ha mat.......

Stress,stress,stress.
Har faktiskt panik men jag ÄR så trött så jag ORKAR inte.
Det löser sig. Det gör det alltid.Well...
Ska raca .Sista. Imorgon.
Tvungen. Flyttfirman stormar ju in på fredag.
Travat omkring från förråd till walk-in .till Elliott's rum. till mitt rum.till kontoret..till Williams rum.till köket...och ..
så tänker ni er den rundan ungefär 479 gånger.
Svarta sopsäckar i högsta hugg och kartong i den andra handen.
Det var ROLIGARE att riva papper!!
Saknar Elliott massor men det är tur att han inte är här.
William och jag har SLÄNGT leksaker och DET hade Elliott aldrig gått med på.
(Fy oss!!)


Aldrig mer ha flera lägenheter. Aldrig mer flytta.Alla saker på en plats. Deal?♥
11 kommentarer
Ellinor

Ja fy fan, sånt jobb att flytta!

mia

Lycka till med allt idag, kram, många kramar.

Amanda

Flytta och packa är jobbigt, själv har jag fortfarande inte fått med mig alla saker ner till Lund! =)

fia

lycka till med flytten och hoppas att du får det lite lungt snart . stressa är inte bra . sköt om dig kram .

Molly

Känner igen det där jättemycket, har flyttat ett antal ggr och är på gång igen eftersom vi letar eget boende. Men det blir ju bra när ni är på plats så du har ju ngt roligt att se fram emot! =)

Anonym

va jobbar du somm?

Ellinor

Vad mysigt att få hem William som sällskap och hjälp i allt rensande.

Själv har jag hållit på och flyttat hela dagen, men nu är allting på plats i huset och endast det roliga; att packa upp kvarstår.

Lycka till i morgon!

Kram

Mia ❤

Det är jobbigt medan man håller på, men såå värt det efteråt :) Kram! <3

delinda

lycka till med flytt =) måste ses sen, miss ya!kram

Helene Ljungberg

Hejsan

Nu skriver jag IGEN till dig.Jag vann i tävlingen om eyeliner i två nyanser och har skickat dej min adress två gånger nu men har inte fått eyelinern hemskickad ännu,har du GLÖMT????Här kommer iaf min adress igen,hoppas du kan skicka mig vinsten.

Helene Ljungberg

Hasselbolsv 18

68633 sunne



TACKAR!!

HannahSthlm

Helene: Jag postar den nästa vecka:) Om du läser längre ner i bloggen så har jag skrivit att jag inte glömmer någon,jag flyttar bara just nu:)



Kram