Bubbel In Sunset VS The Svininfluensa?



Jag är nog så icke hypokondrisk som man nog nästan kan bli.
Smått skrämd blir jag ändå av att allt fler och fler och ännu fler svininfluensa fall uppdagas.

M är jättesjuk. G är sjuk...
(alltså sjuka,inte bekräftade med svininflusensa,typ förkylda)

Det är inte drekt så att man i dessa tider kastar sig över dessa sjuka personer och pussar på dem!
Svininfluensa eller ej

ÄR DU RÄDD FÖR SVININFLUENSAN?!

Li som är frisk som en nörkärna och har energi som en duracellkanin kom över igår.
Vi hade så himla trevligt på min "sjöutsikt balkong" i solnedgånen och drack lite rosébubbel.
Jag kunde dock icke mobilisera kraft att dra på mig mina Steve Madden heelsen och följa med ut i natten.
Lika bra det,blev tillräckligt sent på balkongen ändå!

Jag tycker ju så mycket om min blogg och mina söta läsare! Men det vet ni ju redan?:)
Jag måste bara få skriva att ibland så har jag ett väldigt stort behov att få varva ner och bara "vara lite".
Ta en chailatte på bryggan,snacka om viktiga & oviktiga saker med vänner över ett glas bubbel....Bläddra i Vogue!
Ibland måste man bara vara utan att någon liten söt pockar på uppmärksamhet och vill titta på film,läsa saga,ha glass,spela memory osv.
Har man barn tror jag detta blir hundra gånger mer påtagligt än om man inte har det!!
Mina få barnlediga helger brukar av någon anledning bara rusa iväg.
Bloggen har blivit lite bortprioriterad men det blir det snart ändring på!

Powerwalk och Espressohouse fika ska hinnas med denna Söndag.
Sedan ska det bloggas på här!
Och så kommer mina guldklimpar hem!

Några trevliga planer för dagen?♥

(Vinnare,förlängda tävlingar etc. etc. kommer DYKA UPP!)
7 kommentarer
Samuel Liljekvist

Det är samma hysteri varje gång. Jag tror att man kan ta det lugnt.....Hoppsan....Sen om några månader är man väl begravd. Men då kan man ju inte vara ledsen för det...

Pernilla

skönt med powerwalk:) ha en fin söndag!

Emma

Gott med rosèvin!

Camilla

Jag är förskyld :( Eller jag vet inte om jag är det egentligen. Jag har hostat i lite mer än 1 vecka, nu är jag väl lite sönderhostad så det gör ont när jag hostar. Mina planer idag gick ut på att handla lite till kylen, äta lunch hos Christians mamma. Sen åkte de till sjukhuset, dit får ju inte jag åka så länge jag hostar så jag åkte hem och bäddade ner mig och sov en timme. Nu har vi sett Män som hatar kvinnor och jag insåg att boken är så mycket bättre... Men men så är det väl alltid

Hoppas du haft en skön söndag!

Kramar

Kajsa@Mamma24

Starx efter halv tolv vid Karlaplan blir bra! Ses då :)



(Visst har jag uppfattat det rätt nu?)

Debbie

Haha, lite roligt det där.. så fort man känner sig lite krasslig så är det svininfluensan som dyker upp i huvudet ;) så och även på mig ;D

Ellinor

Jag tycker att det är helt i sin ordning att du prioriterar bort bloggen för en lugn stund på bryggan eller på balkongen tillsammans med en god vän. Det är viktigt att ta tillvara på sina nära och kära.

kram