What a Day...



Minst sagt intensiv dag.
Elliott har varit på bondgård och träffat Arla-kossor,han har badat skumbad nu i ungefär två timmar och hans kläder har tvättatsmed en halvliter sköjmedel....typ.

Superstressad moi r n för William ska på fotbollsläger i Västergörland.
Samling imorgonbitti klockan 7 med laget och är det någon som tror att sötnöten är hemma och packar sin trunk själv för tre dygn?
Näää...han är på match...såklart..så jag packar samtidigt som jag skriver det här...på ett ungefär.

Har speedbytt H&M-toppen till en hel och nu måste jag blåsa håret och natta grodan som håller på att somna i soffan.

Hade en vision om att läsa Chic och dricka Ramlösa Mango ikväll.
Spana in mina favoritbloggar och svara på mejl.

Hade även en vision att hänga upp lite kläder på mina nya fina sammetsgalgar från Åhlens samt tvätta håret med mitt nya Aussie Volym-Schampoo.
Något säger mig att det kommer stanna vid en vision,fem ringer mobilen imorgonbitti.
Jag hade lovat mig själv att ha en "deadline" på att sova 22.00...även det kommer nog stanna vid en vision....


Ähmmm..vad tror ni?


Hur har eran Torsdag varit?♥

8 kommentarer
Mia

Oj, vad du har legat i idag :) Hoppas du hann med något av sakerna du ville göra iaf! Sov så gott <3

HannahSthlm

Mia: Jaaa..jag är typ beroende av åtta timmars sömn så somnar jag inte innan elva så kommer jag vara zobie imorgon..hehe..såå..nu måste jag skynda mig..men det är svårt att skynda sig att sova..aja..Kram och Ha en fin fredag:)!

Sandra

Läsa tidning och dricka ramlösa är fan underbart, det är mysigt :)

HannahSthlm

Sandra: Jaaa..jag vill ju hinna..imorgon kanske..fast då är det ju fredagkväll..f*n..nu är klockan 22..jag missade min deadline;)!

Emma says style, love & rock and roll.

Haha jag känner exakt likadant. Jag ska ju jobba från åtta imorgon bitti till tolv på natten, vilket gjorde att det var superviktigt att skynda mig hem från jobbet 10 ikväll och hoppa ner i sängen.. Men klockan är snart elva och jag sitter fortfarande uppe...

Ellinor

Spännande med fotbollsläger i vackra Västragötaland ;)

Hoppas att du fick en god natts sömn och att du vaknade upp relativt utvilad trots den tidiga timman.

Önskar dig en härlig fredag!

Kram

sandra

Ha ha känner igen mig själv. Tidsomptimist . . hoppas att du kunde somna i rätt tid och att du inte försov dig. Hoppas sonen får kul på sitt läger.

Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Den var sjukt mysig=) Vi bytte dagsordningen och hade fredagsmys=)