Vinnare presenteras Onsdag!




Självklart så borde jag ju hunnit med lottningen och presentationen av vinnarna av de små påskäggen ikväll!
Påsken är ju över och påskägg ska man ju ha vid påsk...och jag hade ju liksom som avsikt att hinna ikväll.
Tyvärr kom jag inte hem förrens väldigt sent och sedan har jag badat och nattat Elliott och fixat lite saker man liksom måste fixa med i ett hem med två barn.....ni anar inte om ni inte har två egna! Lovar:)!
Nu sitter jag här och halvsover över rosa minidator.
Svarar på sms samtidigt ,målar naglarna och väntar på att sista tvättmaskinen för kvällen ska blin redo att hängas upp. Jag vill sooova!

Aja...Imorgon klockan 12 ska jag ha vinnarna av de små söta äggen med makeup-innehåll klara och påskäggen kommer postas under denna vecka!Promise!

Annars kan man väl nästan inte kalla dem påskägg längre..lr? ;)

Sov sött!♥
3 kommentarer
Olelsi

Go morgon, nu ska jag sticka i väg på jobbet snart. Ska få med mig två trötta barn oxå....De sover än!!

Ha en bra dag...



Kram Nettan i Hälsingland.

Mia

Man kan inte alltid ha tid :) Ha en fin onsdag i solen!

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Tack raringar! Hoppas ni får en fin Torsdag:)!