Trip to Karon



Vilken intensiv eftermiddag och kväll det blev igår. Väldigt oplanerat!
Shoppade några klänningar i Karon och sedan gick vi till den svenskägda restaurangen  Karlssson i "The Old Phuket" ,Karon Beach.
Vi blev bjudna på hur mycket saker som helst av ägaren och hans kompis och det blev en riktigt sen kväll.
Lilla Elliott somnade i taxin hem ,som vanligt.
Ikväll blir det inte en sen kväll för mig och Ellis iallafall,det är då en sak som är säker.
Vi behöver sömn för att vara pigga klockan 6 på morgonen;)!

Nu ska vi ner till beachen här i Kamala och äta med Becca.
Solen skiner för fullt och bikinin,linne,kjol och solisarna är på!

Hoppas ni har en bra Onsdag!♥

Karon Beach är förövrigt ett av mina favoritställen här i Phuket,såå vackert!

6 kommentarer
Anonym

vad tror du passar jag bäst i brunt eller blont hår?

Mahlin

Ifall ni åker till Kata så tycker jag att ni ska gå till Flinta restaurangen :) Det kommer nog dina barn uppskatta. jag uppskattade den restaurangen väldigt mycket som liten och även nu med :)

Niklas Eriksson

Det är vår i luften här hemma, underbart!

Så onsdagen har så långt varit utmärkt.



/Mvh Niklas

Malin

Och här kom våren äntligen idag :) Det finns alltså hopp. Njut av den tid du har kvar i Thailand nu :)

Ellinor

Lika fina bilder som alltid. Ser verkligen ut som du hittat ditt paradis på jorden.

Kram

Mia

Verkar ljuvligt där :)