Chanel Eclat Lumiere...My new darling!

Ni har nog inte hört så mycket från mig angående taxfreeshoppingen från homeflighten med Thomas Cook.

Anledningen är att när jag den 1 April (sista dagen för beställnig för hemresan) loggade in självsäkert med bokningnr från laptoppen vid poolen i Kamala så stod det att Vings taxfree fått ÖVERBELASTNING och att inga nya ordrar tyvärr kunde expideras. Lovely! Näää...fy vad besviken jag blev!


Jag panikshoppade lite parfym, Tommy Hilfigher klassiska Tommy Girl,som funkar i alla lägen på flygplatsen i Phuket. Även några Boots No 7 produkter som jag faktiskt älskar,bla.nya cremen Protect & Perfect har spf 15 och är outstandning under vår och sommarsäsongen fick slinka med!

När vi sedan mellanlandade i Dubai,som har en väldigt lyxig taxfree, så blev det fart på moi.
Shoppade Cliniquetvålar till mamma, Clinique High Impact Mascara tilll mig själv, Tiger Balm till en söt läsare, Baby  Cologne ? från Johnson & Johnson . Tänkt att användas till MIG och ej till Elliott. Jag HATAR starka dofter nämligen;)!
Fick även fatt i den BÄSTA CONCEALERPENNAN EVER!
Chanel Eclat Lumiere.

Jag har alltid kört på YSL's guldpenna eller Dior's silverpenna av vana,men nu blir det denna svarta concealerpenna från Chanel för mig i fortsättningen! Absolut!

Jag valde nyansen 20 ,Beige Clear, och den motsvarar ungefär nr 2 på YSL och Dior pennorna nyansmässigt.
Har kollat upp priset i Sverige och det ligger på 360 kr för denna Chanel Concealer,men det är väl investerade pengar!
Promise!♥

Har jag berättat att vi höll på att missa flighten vidare till Arlanda i Dubai och belv hämtad av Securityvakter och eskorterade som kungligheter före alla andra till planet genom säkerhetskntrollen?

Haha...Men hem kom vi ju iallafall och med världens bästa concealer i bagaget!♥

Nu deckare på fyran....hurry hurry!
Vad gör ni ikväll?
Haft en bra AnnandagPåsk?!

Kram!

7 kommentarer
marita

skön du är..

Åsa.S

Vad underbart du ser ut att ha haft det! =)

Emma says style, love & rock and roll.

ååh boots no 7- loves it.

Ellinor

Haha, måste varit ett riktigt shoppingparadis du hamnade i där i Dubai (om det tom. får dig att nästan missa ditt plan).

Många fina och bra saker verkar du ha köpt också. Roligt.

Hoppas du får en bra start på veckan efter påskledigheten.

Kram

Lisa

Har just hittat din blogg,trevlig läsning! Jobbar du med makeup?

Camilla

Tack för tipset!

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Lisa: Ja en del,skriver artiklar etc. men frilansar även ibland:)!