Budget är bra ibland...iallafall i närheten av elefanter!



Haha..jag som var såå nöjd med mina fyndshoes från den lokala maknaden i Kamala för 100 bath (=25 kr).
Bör dock varna alla från att bära skor ni vill fortsätta använda om ni ska klappa elefanter.
Doften gick inte att få bort hur mycket jag än tvätttade och tvättade i handfatet med diverse ansiktsrengöring och andra väldoftande löddrande saker som badskum med jordgubbsdoft etc.
Det blev soptunnan innnan hemfärd. Men kvaliteten var ändå inget att hurra för så jag sörjer inte...jättemycket!



Under sen eftermiddag har jag dock ägnat mig åt lite svensk budgetshopping ,även om priserna i detta fall översigde 100 bath med ganska stor marginal;)!

Leggingsen från Gina är ursköna. Har redan de stentvättade/grå melerade i S men köpte ett par till i XS.
De svarta med hål kan vara snygga om de matchas rätt,jag gillar ju rockchic-looken så säkerligen kommer de till användning. Till något. Någongång!

Highheelsen från Din Sko var riktigt bekväma att gå i,trots ca 10 cm klack.
Gillade "silverklacken" i combo med sidenrosetten bak.
Kvaliteten lär ju inte vara den bästa så de kanske håller till Maj eller så.. om jag har tur!

Jag är sååå grymt  ikväll och har haft  många projekt på g idag så jag måste tyvärr kasta mig isäng bums.
Mobilen ringer 06.15  imorgon bitti och en ny dag med späckat schema står för dörren. Gäsp!

Hoppas ni haft en bra Tisdag och att vårsolen lyst på er!
Kram♥

5 kommentarer
Ellinor

Man kan hitta fynd även här hemma i Svedala, dock stiger ju prislappen en aning men men.

Hoppas du får en härlig onsdag.

Kram

Emma says style, love & rock and roll.

Jag gillar också rockchiclooken :D

bella.l

åh,vad avundsjuk jag är,älskar nämligen elefanter och en av mina drömmar är att få göra som du.de var väl hur söta som helst..ja,nån gång ska det ske.

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

bella.l: Ja! Men använd rätt skor då bara,oki?;)

Elisabet

Inte alla som fått slänga skor pga elefantdoft, haha!