Tävling! Vinn Cremer från Apoliva!



Fredag! Härligt,ellerhur?
Även om jag är zombietrött efter uppgången klockan fem imorse så stålar solen och livet känns ok!:)

Här kommer det  andra tävlings-inlägget  i Apoliva-tävlingen.
Är du redan med? Maximera dina chanser.
Är du inte med? Passa på!

Jag tävlar ut en bra dagcreme och en skön nattcreme och ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Som vanligt går det bra att tävla EN GÅNG per person och tävlingsinlägg.
Tävlar du under alla inlägg som rör tävlingen så har du helt enkelt större chans i lottningen.



Apoliva har många bra produkter till rimliga priser, hudvård med kvalitet ska inte alltid behöva kosta en förmögenhet!

Vill du vara med och tävla så lämnar du en kommentar.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
Om du inte har en egen blogg får du gärna skriva din mejl-adress i själva kommentaren så jag lättare kan kontakta dig vid en ev. vinst!

Har du en egen blogg får du självklart låna mina bilder och tipsa dina läsare om tävlingen,men det är inget krav för att vara med!

Tävlingen kommer publiceras en gång till innan avslut.
Håll utkik!

Tävlingen avslutas Söndag den 26 April klockan 23.59.

Lycka till och Ha en underbar Fredag!♥
39 kommentarer
Therese

Jag vill vara med:)

maggis

Jag är också med:)

evamar - tävlingsblogg

Med igen!!!

Jeanette

Jag är med!

Ninni

Åh, jag vill ju vara med såklart!

Emma

Jag är med :)

Erika-mode-pyssel-m.m.

Jag vill vinna!

J.eynie

E-post: jeynie@hotmail.com



Klart jag vill vinna produkterna!

/ Jenny

Ellinor

Jag är med :D

Sandra

- jag är meeeed :):)

Nanna

Jag är med!

Linnea

Din header är så himla häftig!

finaste

Jag är med :)



Och tack för det fina innehållet i påskägget =)

Linda - She with the colors

Jag är med ^^



Länk; http://lindadoosbloggtavlingar.blogg.se/2009/april/tavling-cremer.html#comment

LindaH

självklart är jah fortfarande med!

Nina

Åh jag är med =)

CherryCheek

Count me in! :)

Karin

Jag är med :)

ejmis

Jag är med =)

Hanna

Hej! Jag är gärna med och tävlar. :) Behöver ny hudvård, min ansiktskräm är snart slut...

Rebecka

jag är med :)

Martina

Jag är med!

Rolf

Hej!

Jag är med i tävlingen. Om jag vinner dessa underbara krämer, så ska jag ge dom till min kära fru som har födelsedag nu i maj. En perfekt present hon skulle uppskatta.



Mvh: Rolf

Birgitta

Är med i denna tävling. Hoppas jag vinner dom fina krämerna.



Kram: Birgitta

Robert

Är med och tävlar. Om jag har turen att vinna, så ska min älskade flickvän få krämerna. Hon skulle bli så glad över dom.



Vänligen/Robert

Madelene

Självklart är jag med. Har testat dessa krämer och skulle bli så glad att få vinna dom. Dom är super.



Kram: Madelene

Cecilia

Jag är med!

Lisa

jag är meeed!



och så fint sagt utav dig

kram!

fia

jag är med .

Helene

Gillardin blogg

kram helene

[email protected]

Nonne

Klart jag är med =)

Michaela

Jag är med!

Susanne

Hoppas nu detta är vinstlotten!

Anita

Jag vill vara med!

Millah

Jag är absolut med =)

Robin ^^

jag är med :D

Anna-Lena

Jag är med!

Smilla

Jag är med =)

Tilda

jag vill jättegärna vara med!! :D:D