Soo sleepy and missing my stars!


Åhh...Jag vet. Egentligen borde jag inte be om ursäkt.
Men jag vill ju updatera,jag vill ju svara på era mejl och kommentarer..men idag har inte ens viljan kunnat få mig att uppbringa kraften.
Har ju såklart massor av fun pic's från Thailand och många bra makeuptips som fungerar i solen att delge er!
Tyvärr är jag inte superwomen utan bara en simpel människa,för tillfället en väldigt övertrött sådan.
Jag har knappt sovit en blund sedan vi kom hem till Sverige
Tänk att det var mig  tidsomställninget bet på hårdast denna gång.
Elliott har sovit som en nyfödd baby,förra gången vi kom hem från Thailand var det han som knallade upp klockan fyra på morgonen och var som en vissen tulpan framåt eftermiddagen.
Men icke denna gång,endast moi.

Idag åt iallafall en trevlig lunch på mum vid Odenplan. Sedan drack vi takeaway chailatte från EH i solen.
Härligt vårväder i Sthlm med en underbart klarblå sky  utan ett moln.
Dock måste jag medge att jag frös,vi har ändå just anlänt från tropiken,jag tror stenhårt på att  tropisk värme är vad jag är skapt för.
Att aldrig behöva ha jacka eller cardigan eller strumpor, även om klockan är 23 på kvällen,det är min grej det.

Nu har killarna träffat sin pappa för första gången på en månad och ska vara där några dagar.
Känns skumt för mig som varit med klimparna precis varje dag i över en månad nu. Mina små stars!

Blir en tidig afton här för mig. Lunchmöte imorgon och så lovar jag er massa bilder och shoppingfynd!
Kanske är jag rent av "mig själv igen" imorgon om jag bara får några timmars sammanhängande sömn...fort!;)

Godnatt raringar!♥
8 kommentarer
Anonym

Kikade in, säger hej och önskar dig en fortsatt trevlig kväll!



Passar också på att önska dig välkommen till mitt kryp-in:

http://www.metrobloggen.se/offer



Där skriver jag för att överleva vardagen, för att finna vägen tillbaka till ett lyckligt liv efter våldtäkten.



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

Camilla

Vila du :)

Kram

Ellinor

Usch kan verkligen inte vara en höjdare att vara så pass "jetlaggad". Hoppas att du snart blir dig själv igen.

kramar

Emma says style, love & rock and roll.

Sov på honey, vi är här när du vaknar ;) Söta dina söner är i Ed Hardy ;)

Niklas Eriksson

Välkommen tillbaka Hannah!

Du gör helt rätt som tar det lite lugnt med bloggandet. Du måste ju återhämta dig från resan.

Jag ser fram emot bilderna. Största killen verkade riktigt solbränd.



/Mvh Niklas

mini

så bruna och fina! vila ut ordentligt nu så du är på benen snart igen, behöver dina inlägg :) kram sweetie! mini

Kajsa

Kul att du e tillbaks!!

Kram

Kajsa

...och ta det lugnt du och vila upp dig :)