Snacks pour moi....



Inte mycket man kan ha ståendes framme här hemma eller gömt i skåp och lådor heller..för den delen.
Det mesta brukar bara..bli uppätet..av någon annan ...än moi..huxflux!

NU har jag dock kommit på TVÅ snacks jag får ha helt ifred.
Nämligen Majskrokar utan varken salt eller fett som inte smakar någonting och rosa söta Hello Kitty-skummisar!



Underbart,ellerhur?♥

Någon som har koll på TV-tablån ikväll?

Jag är totalt lost sedan Thailand på TV-fronten....
känner dock för att se något kul på TV när jag nattat Elliott!



Update 21.03: Hmm..just det..DH..känns som jag varit utomlands tre år ungefär;)!
6 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

Haha jaa de där majsgrejorna smakar verkligen ingenting..

HannahSthlm

Emma: Näää..precis..nada:)!

Niklas Eriksson

Stackars Hannah måste äta smaklösa majskrokar!

De där söta Hello Kitty-skummisarna passar väl

bra till en söt tjej dig :) Så håll dig till dem!



/Mvh Niklas

HannahSthlm

Niklas: Haha..men man kan faktiskt vänja sig vid majskrokarna..jag är ettlevande bevis! MEN..Hello Kitty-skummisarna är absolut sötare....helt sant:P!

Nina

Söta Hello Kitty skummisar!

Miss Agda

Vilka söta Hello Kittysar. Mina guddöttrar älsar Hello K, var köper du dem? Kram igen