Sick and Missing Thailand..



Sorry för dålig update här idag men jag är totalt sänkt.
Frossa,feber,ont i halsen och huvudvärk.
Strålande sol utanför fönstret och det här har man ju inte alls tid med ju.....vara sjuk..nu!
Förra helgen ögoninflammation och pollenallergi.. och nu detta.

Snart är det ju Valborg och vi är bortbjudna på middag.
 Elliott ser verkligen fram mot brasan och kvällen.
Hoppas jag kryar på mig...för Elliott's skull iallafall!
William är också sjuk men på bättringsvägen så vi har legat och hostat i varsitt rum idag.
Roligt med lite sällskap hemma när man är sjuk men jag tror han kan gå tillbaka till skolan imorgon.

Förstår verkligen inte hur jag kom upp imorse klockan sju och var iväg och lämnade Elliott och ringde och avbokade massa grejer. Var det verkligen jag som gjorde det? Hmm.joo..tydligen!

Saknar Thailand mer än någonsin!
Om inte annat så kunde man bara gå in på närmsta apotek och köpa pencillin och verkligt effektiva tabletter mot huvudvärk och snuva...jag blev sjuk där en kväll,tappade rösten och hade ont i halsen..och var frisk nästa dag! Sant!

Nu ska jag ta en hederlig svensk treo iallafall och se om jag kan leja någon att hämta hem Elliott.
Kan inte visa mig ute i detta skick! Mission Impossible!

Hur har din Tisdag varit?♥
10 kommentarer
Madde

Inte spännande alls. Varit på apoteket och köpt allergimedicin som behövs nu fick även byta batteri i min klocka som stannat. Ska städa bland handukar och påslakan nu inte kul alls men måste göras :(

Madde

Glömde säga krya på dig!

Niklas Eriksson

Tråkigt att höra att du är sjuk.

Men ta och krya på dig med det snaraste!



/Mvh Niklas

Emma says style, love & rock and roll.

åhnej jag har väl inte smittat dig via bloggen? ;) Krya på dig gumman!!

delinda

krya på dig gumman!kramar

Nina

Krya på dej gumman!

Miss Agda

´Nämen, stackars du! Hoppas du kryar på dig snart!

Ps: Verkligen snällt av dig att erbjuda dig att skicka mig Hello Kitty-godis, men det behöver du inte göra! Jag kan nog hitta bra ersättare i Kina-butiker i sthlm om jag kollar noga :) Tack så jättemkt för omtanken!!

Ellinor

Förstår inte varför bra medicin inte finns att tillgå i Sverige...eller jo, det finns kanske en anledning...men funkar det för spanjorer/thailändare/amerikaner osv, så borde det väl funka även för svenskar.

Hoppas verkligen att du kryar på dig.

Massor med styrkekramar!

Mia

Förstår att du längtar tillbaka, vilken strand. Krya på dig och om det är samma snuva som vi haft så kan du trösta dig med att det går över snabbt. Kramis kramis.

Att ha det gott

HOPPAS att du snart är piggelin igen