Shopping of Today....


Fyndande inte så mycket på H&M på Clubdagen med 10%. Kan kanske ha att göra med att klockan var ca 17.50 och att vi redan hade  påsar att bära på....(se  under).

"Singoalla-toppen" tyckte jag dock var söt och den satt perfekt som en liten miniklänning till leggings.
Självklart var den trasig när jag packade upp den nu hemma,ena axelbandet av.....:(
Lalala....h&m-kvalitet är ju som bekant inte alltid att hurra för så den reklameras imorgon!
Annars blev det bara zebraleggings,lite rengöring,någon present och ett monkey-linne till Ellis.





På The Stadium gjorde vi dock av med en halv förmögenhet.
Nåja..inte riktigt..men typ.

Jag varnar er..skaffa inte fler än två barn...det kan bli väldigt dyrt!:)

Skämt åt sido....barn är underbara men hur tusan har folk råd som har typ sju stycken?

Fötterna växer ju som ogräs på de små liven och man måste ju byta skor flera gånger per år!!

William fick tre par nya skor idag och de gick på.....mer ..än vad jag brukar shoppa skor för iallafall!
Nike,Fred Perry etc. och sen skulle såklart lillebror ha nya fotbollsskor.
Coooola....Nike....Tror ni Elliott hade nöjt sig med något annat?
Ofcourse not!

Nu ska jag laga sen middag,det tar på krafterna att shoppa,speciellt skor till andra;)!♥

Någon annan som shoppat något trevligt idag?

(Phu...Tur att vi hade en 20% rabattcheck på Stadium iallafall.)
15 kommentarer
Anonym

Kikade in, säger hej och önskar dig en fortsatt trevlig kväll!



Passar också på att önska dig välkommen till mitt kryp-in:

http://www.metrobloggen.se/offer



Där skriver jag för att överleva vardagen, för att finna vägen tillbaka till ett lyckligt liv efter våldtäkten.



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

Frida

Smakar det så kostar det! :-) Dina barn verkar helt underbara iaf.

Miss Agda

Vilka underbart söta skor! Tråkigt att HM-toppen var trasig..

Kram

Sanna

Klänningen gillade jag. Snygg!

Emma says style, love & rock and roll.

Haha galet. Jag har knappt råd att shoppa åt mig själv!

HannahSthlm

Frida: Ja då..de är de bästa barnen i hela världen så de är värda en ruinerad mamma..haha:)!

Christine

Nope, jag har inte shoppat. men det lär väl bli en del i Paris. Hähä. ;-)

HannahSthlm

Christine:Åhh..Paris..avis;) Kram!

Malin

Tack för titten i min blogg =)



Supersöt singoalla topp och skorna var ju to die for =)

Har en 9 åring och en 7 åring hemma, och som sagt fötterna växer som ogräs, och det är DYRT. men SÅ kul att handla till kidsen :=)

mia dh

Låter som en nice shoppingdag, vad hittar du på idag? Kram å ha det fint.

Mrsmodesty



Zebraleggings lät ju läckert!



Jag gillar att köpa snygga och dyra sneakers (till mig själv), men jag är så taskig mamma(?) att jag inte tar med barnen till Stadium då det vankas sneakers, utan till coop för billigare "kopior", så de får inte ens välja bland märkesskor. De enda dyra skor de får är vinterkängor.

delinda

fina saker tjejen =)toppen var ju lovely. massa kram

Sassy

Vad mycket fint du hittade! Tightsen har jag kollat på mer än en gång, men jag har så många par att jag försöker att inte köpa fler...



kram

Anna-Lena

Singoalla-toppen tycker jag var ruskigt fin.

Emily

Thank you for giving me such a useful information, it helped me a lot. Here I have good news to tell you, Toryburch products are very popular, it recently very cheap online sales, especially in its Toryburch shoes both stylish and generous, not to be missed few opportunities, Sign of view.