Save the Date! Vinnarna presenteras Onsdag ca 12.00!


Gosh!

Det sista jag har orkat med idag är lottning av vinnare.
Jag ber absolut om ursäkt men ni måste förstå mig också,det är inte roligt att ha feber!

I ren desperation slängde jag nyss i mig något som heter Melocam (meloxicam).
Fick det i Egypten i somras av en läkare/apotekare när jag sa att jag ville ha något mot huvudvärk.
Sedan har jag inte vågat använda det för jag tyckte det stod så konstigt på bipacksedeln.
Vad gör man när ipren,alvedon och treo inte hjälper ett dugg?
Ikväll slog jag alltså till..anti-inflammatoriskt förstod jag iallafall att det skulle fungera som,och smärtstillande.
Tänkte att mitt tillstånd ändå inte kunde bli värre. Och det blev det inte.

Det var inte lika roligt när jag nyss googlade upp det på FASS och såg att det först och främst används mot reumatism?!
och att biverkningar är (kan vara(hjärtinfarkt ,stroke och blåsor över hela kroppen...och lite annat..taaa-daa!

Känner mig dock piggare och har inte lika ont i varken i huvudet eller halsen.
Sååå ..Lever jag senare ikväll så kommer det upp en ny tävling!

Har jag imorgon fm inte drabbats av stroke så kommer även vinnarna av Apoliva-cremerna samt LipGlosset från MAC att presenteras här då ca klockan 12.00.

Ciao!♥

4 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

haha man ska aaaldrig kolla biverkningarna - då blir man alltid för skraj. Kollade på ipren en gång - en biverkning - om än ovanlig - var att man tappade all hud :S

HannahSthlm

Emma:Hehe:P! Tack gumman!Hmm..jag lever typ på ipren och har aldrig tappat en hudflaga..nåja..inte pga. ipren iaf;) Haha..nää..det är hemskt att läsa bipackssedlar..speciellt efter man just ätit en medicin!:P

Anna-Lena

Hoppas att du kryar på dig snarast! Lätt inte alltför kul med sådana biverkningar.

HannahSthlm

Anna-Lena:Tack:)!