Rusar på liten middag...



Jetleg till trots så kan det ju vara trevligt med ett glas vitt och en liten middag så här på Skärtorsdagen.
Ska bli trevligt MEN vad kan egentligen mäta sig med middagarna i solnedgången i Thailand?
Aja...det är väl bara att börja vänja sig antar jag att jag nu faktiskt är i Sverige och kommer vara här ett  bra tag framöver!

(Önskar dock såå att jag och killarna kan åka till Thailand igen en månad eller två i December eller Januari igen,men det vet jag inget om i dagsläget..men man kan ju alltid drömma..right?;)

MAC-gloss tävlingen är nu avslutad.
Jag har LOVAT ER att presentera ALLA VINNARNA i de senaste tävlingarna....
Clinique,Kanebo,MAC och allt vad det nu är ikväll ,och det kommer jag göra!
Vet dock inte om det blir klockan 21 eller 22,det lutar nog mer åt kl 22.00 ikväll ,så kika in då!

Jag drar även igång en SkärtorsdagsTävling senare ikväll där ni kommer kunna vinna "hemliga små påskägg".

Hörs later on tonite then!
Har ni några trevliga planer för er skärtorsdagkväll?♥
9 kommentarer
marita

ska äta godis som ett barn och vila lite framför tv,hoppas ni har det bra alla andra.kramar

Patricia

åh, missade tävlingen :(

Elina

Nej inte mycket som slår Thailand... :) Puss snygging

Elina

Yeeey tävlingar! ;)

Lotta

jag vill också till Thailand! :)

Anonym

tonight heter det.

Mia

Ja, det lär jag märka i oktober när jag ska dit! :) Glad påsk!

Ellinor

Hoppas att du hade en riktigt trevlig middag. Självklart går de inte att jämföra med den thailändska varianten, men visst har Sverige sin charm också :)

Kram på dig och Glad Påsk!

HannahSthlm/Johanna Törnqvist

anonym: Jo men tonite är ju slang för tonight i England..alla engelska och am vet att man förkortar det så i lite mer..oserieiösa sammanhang;)!