Reminder! Tävling! Vinn LipGloss från MAC


Jag får skylla allt på min sömnbrist och tidsomställningen efter Thailand.
Egentligen skulle ju tävlingen om de två läckra glossen från MAC avslutas ikväll kl 23.59.

Istället gör jag så att jag FÖRLÄNGER MAC-gloss tävlingen till imorgon Torsdag kl 18.00             
Då hinner förhoppningsvis alla som vill dubbla sina chanser i lottningen deltaga igen.
Ni som ännu inte är med får även chansen. Passa på!

Detta är det andra inlägget i tävlingen om MAC-glossen och det går som vanligt bra att tävla en gång per person och tävlingsinlägg.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
För att vara med skriver du bara en kommentar med något i stil med "jag vill vinna,"jag är med" etc.
Glöm inte namn,mejl och ev bloggadress i kommentaren bara.

Har du en egen blogg får du gärna låna bilden och tipsa om tävlingen,men det är inget krav för att vara med!

Jag lottar ut ett rosa och ett rött gloss,så två olika vinnare i denna tävling!
Vem som vinner vilket gloss, det avgör slumpen.

Elliott är ju inte hemma så det får bli jag som lottar fram vinnarna imorgon.
Även eyelinervinnaren MAC och Kanebo Mascaravinnaren kommer presenteras imorgon Torsdag.
Jag presenterar vinnarna av MAC-glossen samtidigt.
Klockan 21,cirkus, Torsdag kommer alla vinnare ligga uppe här.
Missa inte att kika in för att se om just DU vunnit!

Denna MAC-gloss tävling är alltså förlängd till morgon Torsdag kl 18.00!
Tag chansen att vara med!

Trevlig Onsdagkväll och Lycka Till!♥
36 kommentarer
Lene

Klart att jag fortfarande är med!

MissPurple

Och jag är med!

Leja

Jag är värsta läppglansmissbrukaren, så jag måste givetvis vara med och tävla :)

Millah

Jag är med :):)

sara

jag e med

Jeanette

Jag är med! Välkommen hem till Sverige!

Laila

Och jag är xåx med!



Madelene

Självklart är jag med och tävlar om dessa lipgloss. Hoppas på tur.

Kram: Madelene

Robert

Är med i tävlingen. Om jag vinner så ska jag ge dom till min älskade flickvän som är kvar i Sverige, medans jag är i Tyskland och jobbar i två år. Hon skulle bli så glad och överraskad. Hoppas på tur nu.

Mvh: Robert

Birgitta

Dessa lipgloss vill jag vinna, så därför är jag med och tävlar om dom.

GLAD PÅSK!



Kram/Birgitta

LindaH

jag är med!

Rolf

Är med i tävlingen. Om jag har turen att vinna, så ska jag överraska min kära hustru med att ge henne lipglossen. Hon skulle bli glad tror jag.



Mvh/ Rolf

Emma says style, love & rock and roll.

Jag är gärna med!

Nonne

Jag är fortf med =)

Rebecka

jag är med :D

CherryCheek

Still in! :D

Alejandrita

Jag är gärna med och tävlar! :)

Kashaya

Åh älskar MAC lipgloss, klart jag vill vara med!

Erika-mode-pyssel-m.m.

Jag vill vinna

Helene Ljungberg

jag måste vara me

kram

Majsan

Vore såklart kul att vinna! Har en sextimmars biltur till närmsta MAC-butik.

Svartlava

Jag vill vara med!

Liina

Jag är med! :D

Marlene

jag är med

mian

jag vill gärna vinna

Nanna

Jag är med!

finaste

då tar vi en chansning till =) Jag är med =)

fia

jag är med

Tilda

jag vill vara med!! :D:D

carro

Åå jag vill vara med :)

Martina

Jag vill vara med!

Emma

Jag är med i tävlingen :)

Angelica

Läckert gloss! Jag vill vara med o tävla :)

bella.l

vill vara med.

Emma

Jag är med:)

nadja

jag är med och tävlar