Reminder! Sista Chansen! Vinn LipGloss från MAC



Ikväll så avslutas tävlingen om det underbart röda LipGlosset från MAC.
Helt rätt i vår och underbart glossigt utan att vara klibbigt,så passa på att vara med!

(Ja idag är det Måndag..men tävlingen heter ju TorsdagsTävling;)

Som vanligt går det bra att tävla EN gång per person under alla inlägg som rör tävlingen.
Är du redan med? Maximera dina chanser.
Är du inte med? Skynda dig att vara det då!

Om du vill tävla så lämnar du enkelt en kommentar i stil med " Jag är med", "Jag vill vinna" osv.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
ALLA kan deltaga,medlr utan blogg.

Har du en egen blogg får du gärna tipsa dina läsare om tävlingen och länka,men det är inget krav för att vara med!

Tävlingen avslutas ikväll,Måndag den 27 April,kl 23.59.

Vinnaren presenteras Tisdag den 28 April runt  kl 19.00.

Lycka till och hoppas ni har en ok Måndag!♥

OBS!
Passa även på att tävla om cremer från Apoliva här hos mig,den tävlingen avslutas också ikväll 23.59.
50 kommentarer
Ävelicious

Kolla in min blogg och läs om mitt senaste tips som får håret att växa snabbare ! :)

Linda

Gärna med!



[email protected]

Emma says style, love & rock and roll.

Jag är med :)

Jennie

Jag är med :)

cali

Nu kör vi igång en tävling på vår blogg, och vi tycker du borde vara med . Som vinst är ett av våra smycken , eftersom våran blogg är våran egna smyckeshop !



direkt länk till tävligen : http://calidesign.blogg.se/?tmp=27143704

Erika-mode-pyssel-m.m.

Jag vill vinna

Annica

Skulle jätte gärna vilja vinna för jag har sådan beslutångest vad jag ska köpa till min pojkväns syster som blir 14 år nu på torsdag. :D

Jeanette

Jag är med igen!

Angelique

I'm in ;)

Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Vilken otroligt fin blogg!! =)

Louise B

I'm in!

emma

Jag är JÄTTEGÄRNA med :)

Anonym

jodå det gick bra på ikea:)

marita

Provar i gen..

Rebecka

jag är med :D

Maggis

Jag är med igen:)

Karin

Jag är med!

Nonne

Jag hoppas på vinst =) är absolut med!

Carro

och här är jag med igen :p

evamar - tävlingsblogg

Tar en "lott" till!!!

Ullis

Jag vill också vara med :-)

Alejandraaa

Jag är med och tävlar :)

Boliii

Jag maximerar mina chanser ;p

Carolina

Jag vill vinna! :D

Anonym

Jag vill vara med!

Kajsa

Inga problem! Glöm bara inte att maila några bilder ikväll... :)

Rolf

Är med och tävlar. Om jag vinner, så ska jag ge Lip Glosset till min älskade hustru som fyller år nu i maj. Hon skulle bli så glad.



Mvh: Rolf

Gabi

Jag har inte varit med & tävlat på ett tag, men nu är det dags igen!!! Jag håller tummarna åt mig själv.

Birgitta

Jag vill vinna det fina Lip Glosset. Ha det så bra.



Kram/Birgitta

Camilla

Jag vill vinna Lip Glosset.



Kram kram

Robert

Är med i denna tävling. Har jag tur att få vinna så ska jag ge Lip Glosset till min underbara flickvän. Hon skulle bli överlycklig.



Vänligen: Robert

Madelene

Självklart är jag med. Hoppas på tur nu.



Kram/Madelene

Elina

Im in darling! ;) Pusssssssss

Ellinor

Jag är med :)

Rosita

JAG ÄR VERKLIGEN MED!!!!

Karin

Jag är med!:)

Om jag skulle vinna skulle jag självklart länka till din blogg i min som har flera 1000 besökare:)

Carola L

jag är med

Maude

Jag är med!

Anonym

Jag vill också vara med förstås!

Carolina

Jag är med :)



Ha det bra!

Alexandra

Jag är jätte gärna med och tävlar om denna läckra läppglans! ;)

fia

jag är med

bella.l

är med.

LindaH

jag är fortfarande med

M08

jag är med :D

Anna-Lena

Jag är med!

Sandra

Jag vill vinna :) älskar verkligen lipgloss!

CherryCheek

I'm in!! :D

Anne B.

Med!

nadja

jag är med och tävlar !!!