Reminder! Sista Chansen! Vinn HairMinimising från Dove!


Ikväll, Måndag, klockan 23.59 så avslutas tävlingen om de tre anti-perspiranterna från Dove.
Detta är inga "vanliga deo's" utan en revoutionerande nyhet med en unik formula.

Vid daglig användning ska håret under armarna bli tunnare,mindre och finare och rakning som sliter på huden ska inte vara nödvändig lika ofta för att vara hårfri!

Vill du läsa mer om produkten så rek jag att du läser min rapport från pressfrukosten i Arnoldshuset i Torsdags.

För att vara med och tävla om dessa desodorater så lämnar du bara en kommentar här under detta inlägg att du deltar.
Som vanligt går det bra att tävla EN GÅNG per person och inlägg som rör tävlingen.
(Det här är andra gången tävlingen presenteras,fööra gången var i Fredags)

ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Glöm inte namn,mjel lr bloggadress.
Har du ingen blogg får du gärna skriva din mejl i själva kommentaren så jag lättare kan kontakta dig!
Har du en egen blogg får du gärna TIPSA dina läsare om tävlingen och länka men det är inget krav för att vara med!



Man kan inte välja vilken av dofterna/deovarianterna man vill vinna men alla tre är bra och doftar gott.
Slumpen avgör vem som vinner vad och vinnarna lottas fram efter tävlingens avslut.
Är övertygad om att det i slutändan blir tre nöjda vinnare!♥

Passa på att vara med nu och få chansen att pröva denna spännande nyhet från Dove!

Ikväll klockan 23.59 avslutas tävlingen!

Vinnarna presenteras imorgon Tisdag ca 22.00.

Lycka till!♥
39 kommentarer
Susanne

Jag chansar på en lott till!!

Susanne

Jag chansar på en lott till!!

almeida

jag är gärna med

sara

jag e med1

Fru Evelina

Åh jag är såklart gärna med =)



hoppas allt är bra med dig!

kram!

evamar - tävlingsblogg

Jag är med igen!

Rebecka

jag är med :D

Cilla

Jag är med! :)

Emma

Jag är med :)

Sandra

Jag är gärna med och tävlar!

Karin

Jag är med! :)



Har länkat här : http://albinsmammatavlar.blogg.se/2009/april/tavla-om-dove-produkt.html

Ellinor

Jag tar sista chansen och är med och tävlar :)

Helena

Vilken söt liten kille du har i inlägget nedan :)

Hoppas att du har haft en härlig måndag.

Erika-mode-pyssel-m.m.

Jag vill vinna!

Karin

Jag är med!

Linda

Jag är med=)

Erika

Jag skulle behöva ny deo, mitt torrstick från clinique var verkligen inte bra, riktigt usel är den. Så jag är med i tävlingen =)

Jeanette

Jag är med!

Nonne

Jag är me! =)

Emma

Jag är med å tävlar =)

Emma

Jag är med å tävlar =)

Therese

Jag är med:)

Carola L

Jag är med (och har länkat i tävlingsbloggen så klart)

Hanna

Jag är med och tävlar! Verkar intressant...

Anonym

Hej missa inte min bloppis från 20 kr :-D

jag betalar frakten !

Marlene

Jag vill tävla :-)

Sandra

Jag är med igen :)

Olelsi

Jag är gärna med, har länkat tidigare.



Kram Nettan i Hälsingland.

Anonym

Låter som en bra grej! Är med och tävlar!

Ninni

Jäpp, jag vill vara med!

fia

jag är med .

Nina

Åh jag är med o tävlar!

Anna-Lena

Jag vill vara med!

Jennie

Jag är med :)

Ung pappa till Inez

Hej



Jag är gärna med åt min fru ;)

ung pappa till Inez

Jag är gärna med :)

Kajsa

Jag vill vara med!

Tilda

jag är jättegärna med! :)

eelina

Hej, jag har nyss lagt upp några bilder på min vän Pernilla & hennes häst.

Jag vet inte om bilderna är bra, så jag behöver DIN hjälp!

Ta gärna en titt & säg din åsikt.

Kram, Elina Nilsson