Lite nytt i garderoben och IMORGONKVÄLL blir det vinnarregn här!


Jag är faktiskt ganska dålig på att visa i bloggen vad jag shoppar.
Här ovan är iallafall två klänningar som är relativt nya i min garderob.
Den vänstra svarta LBD'n kommer från Thailand och har superfina axelband med pärlor.
Den högra aprikosa saken från Gina Tricot ,jaaa, den var jag ju bara tvungen att visa eftersom några av er säkerligen tror att jag ALDRIG köper något som inte är svart;)!



Senare i veckan kommer jag lägga ut lite saker "for sale" till riktigt bra priser här på bloggen,ovan ser ni en liten sneakpeak.Vidare info och många fler bilder kommer senare i veckan.

Idag har jag knaprat Amoxicillin,Cetirizin Actavis,Cetirizin Sandox, Alvedon,Tramadol, druckit mängder av mineralvatten och Treo samt sniffat oräknade doser av Rhinocort Aqua och Livostin.
 Härligt....njaäe:)

Jag KAN se dataskärmen idag iallafall MEN  jag är himla trött av alla dessa medicamenter kan jag tala om!
Lottning har inte varit aktuellt ikväll..sorry..sorry.

Jag hoppas ni inte blir superbesvikna på mig nu ...men ...
Jag tänker faktiskt presentera vinnaren av Heiress EdP från Paris Hilton
SAMTIDIGT som jag presenterar vinnarna av Dove Minimising-produkterna imorgon Tisdag ,ca 22.00.

Med andra ord blir det STOOORT VINNAR-REGN här imorgonkväll ,missa inte att kika in!♥

TACK för alla tips om mediciner och söta kommentarer!
Ni är verkligen underbara läsare!

Kram.
13 kommentarer
Sandra

Den svarta klänningen var ju skitfin!! :)

HannahSthlm

Sandra: Tack! Kul att du gillar den. Ingan annan lär ju ha likadan här i Swe iaf eftersom jag hittade den på en marknad i Thailand:)!

Ellinor

Jätte fina saker båda två. Jag gillar också svart och den lilla lbd:n var verkligen lovely.

Hoppas du mår bättre idag.

Kram

Att ha det gott

Då får jag fortsätta hoppas på vinst

jag lurade in min granne Angela till din blogg igår

hon är nu med i tävlingen

Helena

Godmorgon! Oh vilka söta klänningar!Hoppas att du får en fin dag!

Jeanette

Stackare! Så jobbigt när det har satt sig just i ögonen. Hoppas du blir bättre snart.

fia

va snygga klänningarna va och va kul med en ny färg , du passar bra iden färgen tror jag .

önskar dig en toppen dag , fsst vädret kanske inte är så kul .

delinda

hoppas du känner dig bättre snart gumman! fin shopping! mitt internet var otroligt segt igår när jag skulle skicka mail på FB. kraaaam

Ellinor

Snart bara ben till klänningarna:) Underbart!

Käthes mode & skönhet hos Amelia

Krya på dig!!!

Tilda

svar: ja, det var supermysigt! :) det tycker jag verkligen att du borde göra, man blir liksom lite gladare och piggare genom att bara äta en B&J-glass ;)

LindaH

självklart vill jag vara med!

Pernilla

Åh kjolen ser helt ljuvlig ut!

Hoppas den är i stl xs!